Menkat ja ei ketään kenelle raivota
PERK/#¤¤ELE¤&&(/¤¤#/& VIT¤U¤¤))//&6657878/(= SAATAN¤&¤A/))!!!!!!!
Kommentit (21)
Hakkaa naapurin auto mäsäks ja sytytä roskis tuleen.
Helpottaa😇
Mä olen onnekas kun mies talossa. Ainakin vielä 🤣 Hänelle yleensä raivoan. Lepyttelen sitten sängyssä.
Mun kaveri tekee sitä että soittaa mulle kun on menkat ja raivoaa siinä. Se on hyvä, kuulema auttaa pms oireisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri tekee sitä että soittaa mulle kun on menkat ja raivoaa siinä. Se on hyvä, kuulema auttaa pms oireisiin.
Voinko mä soittaa sulle? ;) -Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olen onnekas kun mies talossa. Ainakin vielä 🤣 Hänelle yleensä raivoan. Lepyttelen sitten sängyssä.
Kuinka lepyttelet? Kinuatko kullia?
Miten menkat liittyy raivoamiseen? Tämä on itse päässä kehitet ongelma. PMS- vaivat, jotka voivat aiheuttaa ärtyneisyyttä, mutta ne tosiaan ilmenevät ENNEN menkkoja. Nämä menkkaraivoajat ovat luulleet sen tapahtuvan menkkojen aikana, ja raivoilevat vain luulojensa, ei välittäjäaineiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Miten menkat liittyy raivoamiseen? Tämä on itse päässä kehitet ongelma. PMS- vaivat, jotka voivat aiheuttaa ärtyneisyyttä, mutta ne tosiaan ilmenevät ENNEN menkkoja. Nämä menkkaraivoajat ovat luulleet sen tapahtuvan menkkojen aikana, ja raivoilevat vain luulojensa, ei välittäjäaineiden takia.
Tää auttoi SUUNNATOMASTI olotilaani.
Onneksi on tämä palsta. Voit raivota tänne anonyymisti, eikä tarvitse edes lepytellä ketään jälkikäteen.
VETUTTAA ENEMMÄN! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti jos luet asiasta ja sisäistät sen, niin se auttaakin, koska ongelma on ollut ihan itse kehitetty, ns. luulosairaus.
VETUTTAA ENEMMÄN! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti täytyy tuottaa pettymys. Jos on menkkojen eka päivä, noin voi silti kyse olla vielä,PMS:stä. Voit jatkaa silloin raivaamista.
Minä taas haluan valittaa. Menkat juoksee jo neljättä päivää kuin hanasta. Rättishow on haastava ja nopeatempoinen. Tämä on niin epäreilua!!!
Klöntit on lähes nyrkin kokoisia ja aina kun menee kuselle niin plöts plöts vaan ja pytty on punainen. Luulen että kuolen anemiaan. Vituttaa olla pystyssä vuotojen kanssa. Eikä ole mitään lääkettä mistä ei saisi veritulpppaa, ylikiloja tai syöpää. YääääApua!Miksei ole edes mitään tukiryhmää mihin liittyääää!!!
Vierailija kirjoitti:
Minä taas haluan valittaa. Menkat juoksee jo neljättä päivää kuin hanasta. Rättishow on haastava ja nopeatempoinen. Tämä on niin epäreilua!!!
Klöntit on lähes nyrkin kokoisia ja aina kun menee kuselle niin plöts plöts vaan ja pytty on punainen. Luulen että kuolen anemiaan. Vituttaa olla pystyssä vuotojen kanssa. Eikä ole mitään lääkettä mistä ei saisi veritulpppaa, ylikiloja tai syöpää. YääääApua!Miksei ole edes mitään tukiryhmää mihin liittyääää!!!
Syö maksalaatikkoa. Auttaa raudan puutteeseen.
Taas, eikö ne nyt juuri olleet? Pilleritkin on keksitty
Millainen ruokavaliosi on? Kannattaa jättää sokeri, alkoholi, kahvi ja vehnä pois. Siitä se olo alkaa helpottua seuraavien menkkojen aikana.
Eiköhän ap ole mies, joka ei tiedä pms:än ja menkkojen eroa. Tsemppiä itsemurhayksiöösi, ehkä unelmien prinsessa joku päivä soittaa ovikelloasi!
Se on kyllä persuksista, että pms-oireet ja muut masennusoireet ja päihderiippuvuus sun muut epämääräiset mielenterveyden häiriöihin liittyvät oireet saattaa sekottua keskenään.
Välillä sitä valaistuu, kun tajuaa, että mun raivoaminen ja itsetuhoisuus johtuikin menkoista eli että menkat alkoki ja ohoo sehä helpotti!
Mutta sitte joskus ei ollukaan asia niin ja menkkakierrolla ei ollukaan mitään tekemistä sen kanssa etä yhtäkkiä raivostuu ja hakkaa ittensä mustelmille... on hankalaa myöntää, että on vaan itsetuhoinen paskakasa josta ei oo mihinkään
:D!