Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintola Gaijin ei voi mitään bakteereille

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ruokaa voi neo amiseptissäkään huuhdella vai mitä meinaat?

Vierailija
2/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sille asiakkaiden ripulille mitään voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käyttävät raaka-aineita, joihin ei voi luottaa

Vierailija
4/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mereneläviä" tarjoiltiin tuon linkin perusteella. Samantapaisella huonolla laadunvalvonnalla olisivat ne 40 asiakasta saattaneet saada vaikka botuliinimyrkytyksen.

Kala säilyy huonosti ja tässä tapauksessa se on varmaan ollut melko vanhaa. Ulkomailla ei ole koskaan kannattanut syödä muuta kuin kypsennettyä ruokaa kun on esim. salmonellariski.

Vierailija
5/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei, Gaijin ei takaa ripulitonta ateriaa

Vierailija
6/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittykö tää jotenkin siihen linnakundin näköseen kokkiin? En ole näitä episodeja seurannut kuin otsikkotasolla sivusilmällä, mutta oli huomaavinani, että jossain olisi mainittu tää kriminaalin näkönen (kasvoiltaan babyface jolla linnakundin kädet) kaveri ruokamyrkytysten yhteydessä. Tuossa iltiksen jutussa taas ei mainittu koko häiskästä sanaakaan.

Vierailija
8/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 18:46"]

Liittykö tää jotenkin siihen linnakundin näköseen kokkiin? En ole näitä episodeja seurannut kuin otsikkotasolla sivusilmällä, mutta oli huomaavinani, että jossain olisi mainittu tää kriminaalin näkönen (kasvoiltaan babyface jolla linnakundin kädet) kaveri ruokamyrkytysten yhteydessä. Tuossa iltiksen jutussa taas ei mainittu koko häiskästä sanaakaan.

[/quote]

OT, sä et ole koskaan tainnut nähdä vankilatatuointeja, jos pidät tuon Björckin käsivarsia linnakundin käsivarsien näköisinä.

Vierailija
9/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä maksaisi 20 kertaista hintaa ruuasta, vaikka en saisi ripuliakaan!

Ravintolalla on omat ongelmansa ja minulla omani. Minä en halua osallistua ravintolan ongelmiin millään tavalla.

Niin, ja sitten pitää muistaa virnuilla tietäväisesti kun syö niitä mereneläviä:))

Vierailija
10/33 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa vaan mieleen, että eräänkin kokin olisi tosiaan kannattanut olla haukkumatta kaikkien tuntemaa ja pitämää kriitikkoa "mummoksi"...

Vierailija
11/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 18:48"]

[/quote]

OT, sä et ole koskaan tainnut nähdä vankilatatuointeja, jos pidät tuon Björckin käsivarsia linnakundin käsivarsien näköisinä.

[/quote]

Olen tainnut nähdä niitä ennen kuin sinä olet edes syntynyt. Minun nuoruudessani ainoastaan linnakundeilla ja merimiehillä (niistäkin monet linnakundeja) oli ylipäätään minkäänlaisia tatuointeja ja naisilla niitä ei ollut käytännössä lainkaan (ehkä jollain kapisimmalla satamahuoralla saattoi joku pieni olla). Edelleenkin kaikki tatuoinnit on tasan yhtä kornin näköisiä kuin silloinkin.

[/quote]

"Minun nuoruudessani" :D

Onneksi sä ilmeisesti olet niin vanha, että kuolet kohta pois. Ei tarvitse olla täällä näkemässä kuinka elämä ja ihmiset kehittyvät. Kyllä mua enemmän ketuttaa tollaset ikäloput kukkahatut, kuin jonkun kokin tatuoidut kädet.

[/quote]

Kukin taaplaa tyylillään ja vaikka mä viiskymppinen olenkin, niin kyllä mä ajattelin sinun kiusaksi ainakin vielä muutaman vuoden elää ;)

Mitä taas kukkahattuiluun tulee, niin sitä musta ei totisesti saa tekemälläkään, vaan olen mielipiteissäni erittäinkin vapaamielinen. Niin ja olen siis mies, eli ei ne kukkahatut mulle oikein muutenkaan istu :)

Se nyt vaan on mun mielipteeni, että kaikki sotkut iholla on tasan yhtä ruman näkösiä ja ihon raiskaamista. Ei se itse asia siitä miksikään muutu, oli ne kuviot ihan mitä tahansa. Ei sun eikä kenenkään muunkaan tarvi mielipiteistäni välittää. Sutatkaa ihoanne niin paljon kuin lystäätte. Toki saatan hieman hymähtää, kun parinkymmenen vuoden päästä tatuoinnit on täysin turn off myös kaltaistesi mielestä ja yritätte hikihatussa niitä peitellä ja ihonsiirtoja hommata, mutta kuten sanoin, jokainen tekee valintansa ja elää sen mukaan.

Vierailija
12/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ihmiset voi sille mitään, että ravintolan ruoka aiheutti heille ruokamyrkytyksen. Tai voi, päättävät olla menemättä sinne jatkossa.

Vierailija
13/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:05"]

Merenelävistä, kaloista ja äyriäisistä, nilviäisistä näkee ja haistaa kyllä aika nopeasti, jos eivät ole aivan kondiksessa. 

[/quote]

Me ei tiedetä tekeekö gaijin etukäteen ruoka-annokset ja ne lämmitetään sitten, tuo on nimittäin tosi yleistä ja varma resepti ongelmille.

[/quote]

Ton tason ravintolasta taatusti tietää, että lautausannoksia ei valmiiksi tehdä

Vierailija
14/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten ikinä edes käynyt ravintolan keittiössä? No totta hel....ssä ne esivalmistaa ne kaikki ruoka-annokset. Sitten vaan pikainen lämmitys tai muu lopullinen valmistus ja kokoaminen lautaselle.

Jos ne alkaisi jokaiselle valmistamaan erikseen ne annokset, niin siinähän sitten asiakkaat odottelisivat tuntitolkulla.

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:05"]

Merenelävistä, kaloista ja äyriäisistä, nilviäisistä näkee ja haistaa kyllä aika nopeasti, jos eivät ole aivan kondiksessa. 

[/quote]

Me ei tiedetä tekeekö gaijin etukäteen ruoka-annokset ja ne lämmitetään sitten, tuo on nimittäin tosi yleistä ja varma resepti ongelmille.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
15/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:32"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Myös lautasannokset misataan etukäteen siten että ne ovat lautasella laittoa vaille valmiit.

Nämä ovat niitä kriittisiä hetkiä jonka seurauksena voi tulla ruokamyrkytyksiä,jos raaka-aineita on jossakin vaiheessa käsitelty huolimattomasti tai säilytetty virheellisesti.

Vierailija
16/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis tottakai ne annokset on esivalmisteltu ja sitten ne lämmitetään, sitä epäilen syyksi noihin myrkytyksiin, tuon takia en syö tavisravintoloissa ikinä mereneläviä.

Vierailija
17/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpukat odottaa tunninkaksi lautasella ennen asiakkaalle vientiä. Yäk!

Vierailija
18/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:01"]

Simpukat odottaa tunninkaksi lautasella ennen asiakkaalle vientiä. Yäk!

[/quote]

Vaarallista peliä, tavallisissa ravintoloissa kannattaa tuon takia välttää mereneläviä, joku oikea rantaravintola meren äärellä on eri asia.

Noista voi muuten sellainenkin myrkytys johon kuolee, jos huono tuuri käy.

Vierailija
19/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 18:21"]

[/quote]

Lukeekohan tämä teksti pienellä ruokalistan alalaidassa?

Vierailija
20/33 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 18:48"]

[/quote]

[/quote]

Olen tainnut nähdä niitä ennen kuin sinä olet edes syntynyt. Minun nuoruudessani ainoastaan linnakundeilla ja merimiehillä (niistäkin monet linnakundeja) oli ylipäätään minkäänlaisia tatuointeja ja naisilla niitä ei ollut käytännössä lainkaan (ehkä jollain kapisimmalla satamahuoralla saattoi joku pieni olla). Edelleenkin kaikki tatuoinnit on tasan yhtä kornin näköisiä kuin silloinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä