Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sildenafil annos?

Vierailija
25.09.2019 |

Minkälaisia annoksia käytätte sildenafiliä? Mulle määrättiin lääkettä, koska on hirveitä suorituspaineita ja meinaa erektio lopahtaa uudessa suhteessa. Alkuun mulle määrättiin 100mg ja sillä erektion sai usein, mutta, ei välttämättä aina. Sivuoireita tuli aika paljon. Naamaa punotti, kurkussa tuntui ikävältä, ikään kuin ei pystyisi oikein nielemään ja päätä jomotti. Myös peniksen tunto heikkeni ja laukeaminen oli vaikeaa.

Olen nyt kokeillut pienempiä annoksia ja näyttäisi siltä että 25mg tuo ihan yhtä varman erektion, tunto on parempi ja sivuoireet vähäisempiä. Ehkä tämä on enemmän päänupin sisällä kun toive on, että ehkä voisi joskus vielä harrastaa seksiä ihan ilman lääkettäkin. Ja jotenkin pieni määrä troppia on lähempänä tätä tilannetta.

Millaisia kokemuksia muilla? Ja mulla siis ikää kohta 50v ja painoakin 100kg. En tiedä vaikuttaako tämän lääkkeen kanssa miehen koko annostuksen suuruuteen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmällä annoksella sivuvaikutukset vähenevät. Minulle riittää hyvin 25mg, M57v

Vierailija
2/2 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kokeillut huvikseni neljännespillerillä ja tuleehan siitä kovempi jöpötys. Tuntuu jotenkin pakonomaiseltq, eikä terska ole yhtä herkkä ja kova. En tykännyt, mutta vaihtelua toki.

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla