Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sildenafil annos?

Vierailija
25.09.2019 |

Minkälaisia annoksia käytätte sildenafiliä? Mulle määrättiin lääkettä, koska on hirveitä suorituspaineita ja meinaa erektio lopahtaa uudessa suhteessa. Alkuun mulle määrättiin 100mg ja sillä erektion sai usein, mutta, ei välttämättä aina. Sivuoireita tuli aika paljon. Naamaa punotti, kurkussa tuntui ikävältä, ikään kuin ei pystyisi oikein nielemään ja päätä jomotti. Myös peniksen tunto heikkeni ja laukeaminen oli vaikeaa.

Olen nyt kokeillut pienempiä annoksia ja näyttäisi siltä että 25mg tuo ihan yhtä varman erektion, tunto on parempi ja sivuoireet vähäisempiä. Ehkä tämä on enemmän päänupin sisällä kun toive on, että ehkä voisi joskus vielä harrastaa seksiä ihan ilman lääkettäkin. Ja jotenkin pieni määrä troppia on lähempänä tätä tilannetta.

Millaisia kokemuksia muilla? Ja mulla siis ikää kohta 50v ja painoakin 100kg. En tiedä vaikuttaako tämän lääkkeen kanssa miehen koko annostuksen suuruuteen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmällä annoksella sivuvaikutukset vähenevät. Minulle riittää hyvin 25mg, M57v

Vierailija
2/9 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kokeillut huvikseni neljännespillerillä ja tuleehan siitä kovempi jöpötys. Tuntuu jotenkin pakonomaiseltq, eikä terska ole yhtä herkkä ja kova. En tykännyt, mutta vaihtelua toki.

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan siltä, että pienempi annos sopii sinulle paremmin. Se on oikeastaan tärkein havainto tässä. Jos 25 mg antaa käytännössä saman hyödyn mutta vähemmillä sivuoireilla, ei siinä ole paljon järkeä väkisin roikkua 100 milligrammassa. Sildenafil ei ole mikään mitä pitää ottaa mahdollisimman iso annos jotta se olisi miehekkäämpää tai tehokkaampaa.

Paino vaikuttaa joskus jonkin verran, mutta ei niin suoraviivaisesti että iso mies tarvitsisi automaattisesti ison annoksen. Ja kun taustalla on suorituspaineita, voi hyvin olla että osa vaikutuksesta tulee siitä, että uskaltaa rentoutua vähän paremmin. Minusta sinun nykyinen ajattelusi on ihan järkevää. Pienin toimiva annos on yleensä se fiksuin lähtökohta, ja sitten voi katsoa myös saatavuutta 👉 https://carecargo.net

Vierailija
4/9 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutus on lyhytaikaisempi, mutta jos ajoitus toimii niin mitäs väliä sillä on! 

Vierailija
5/9 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnoton erektio, jolla voi kyntää vaikka tunnin laukeamatta. Jos sattuu olemaan herkillä, voi jatkaa ensimmäisen orgasmin jälkeen vaikka samantien. 100 mg silde lisää kyllä suorituskykyä mutta ei panohommista betonikikkelillä erityisemmin nauti. Tytöt tietenkin tykkää kunhan pökkii kohtuullisesti ja antaa kunnon lämmittelyt.

Vierailija
6/9 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Jouko on oikeasti määrännyt ekaksi vahvuudeksi 100 mg? Onko tää Provo? -Lääkäri 

Vierailija
7/9 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun jokuko? 

Vierailija
8/9 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Jouko on oikeasti määrännyt ekaksi vahvuudeksi 100 mg? Onko tää Provo? -Lääkäri 

Mullakin on ollut alusta asti 100mg jaettava tabletti. Alussa riitti neljännes ihan hyvin.

Vierailija
9/9 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään provo. Itselle myös määrättiin alkuun 100mg ekaksi annokseksi ja sanoi että kokeile puolittaa, jos tulee sivuoireita. Tämä Mehiläisellä.

Tadalafil on minulle kuitenkin joka mielessä parempi lääke. 5mg joka aamu ja ei tarvitse seksiä mitenkään ajoittaa. Bonuksena laskee myös verenpainetta ja lopetti kroonisesta eturauhastulehduksesta johtuvan öisen vessassa ravailun. Eikä ole sitä betonikankea. Kova on, mutta tunto säilyy toisin kuin Sildenafiilin kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan