Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö miehesi, jos se pukeutusi naisten vaatteisiin

Vierailija
06.05.2014 |

Esimerksiksi johonkin naisen eroottiseen asuun illemmalla tai naisten pikkupöksyihin/sukkahousuihin/rintaliiveihin? Lisäksi haittaako jos miehesi käyttäisi naisen meikkiä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi eikä haittaisi.

Vierailija
2/22 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pukeutuisi, niin jättäisin taatusti. Hänestä olisi tullut minulle silloin niin vieras ihminen, että en haluaisi jatkaa avioliittoa. Elämäni on muutenkin niin lyhyt, että en tuhlaisi sitä tuollaisen "miehen" kanssa. Kavereita voisimme olla edelleen, mutta siinä kaikki. Edes yhteinen 20 vuoden historia ei riittäisi minulle pitämään meitä yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jättäisi

Vierailija
4/22 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on joku gay juttu nii joo

Vierailija
5/22 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on joku gay juttu nii joo

Vierailija
6/22 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä jättäisin? Nehän ovat vain kankaanpalasia ja väriä. Jos liitto kaatuu noin vähästä niin onkin kenties parempi vapauttaa mies vapaamielisemmille markkinoille.

Minulla on ollut meikkaava ja naisten vaatteisiin pukeutuva poikaystävä. Erosimme aikoinamme tyhmyyttämme.

Vierailija
7/22 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin.. Haluan Miehen enkä mitään keimailevaa pitsipöksyä. Ja miksi sä V***o täällä noita hepenehöpinöitäs juttelet taas?

Vierailija
8/22 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin heti. Minä en halua mitään ämmää miehekseni, vaan aidon miehisen miehen.

Vierailija
9/22 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on varmasti viimeisiä miehiä, joka niin alkaisi tekemään, mutta jos alkaisi, niin lähtisin sillä seisomalla ja lapset lähtisivät varmasti minun matkaani.

Vierailija
10/22 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten mieskin jättäisi housuja käyttävän naisen. 

-Mies 29v-

Vierailija
11/22 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä. En ainakaan heti jättäisi. Yrittäisin sopeutua.

Vierailija
12/22 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi, mutta jos se näyttäisi paremmalta naisena kuin minä, niin olisin hyvin ärsyyntynyt :D

Vierailija
13/22 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 06:59"]

Aivan kuten mieskin jättäisi housuja käyttävän naisen. 

-Mies 29v-

[/quote] Taisi osua omaan nilkkaan nyt tuo naiseksi pukeutuminen?

Vierailija
14/22 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miehellä ole sellaisia rintoja, että niihin tarvitsisi rintaliivejä pitelemään. Ja olisiko sitten sellaisia miesten varusteille sopivia pitsipöksyjä, ei noihin mun hepeneisiin ainakaan mitään ylimääräisiä mahdu. Joo, yksinään saisi pukeutua ikiomiin hepeneisiinsä ja meikata itse hankkimillaan meikeillä, mun hepenet ja meikit olisivat eri osoitteessa.

Vierailija
15/22 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siis miesten pysyä kaapissa transuilujen kanssa, kuten >90% tekeekin. Kovin raskasta vain vuosikymmenistä toiseen salata puolisolta tällaista.

Vierailija
16/22 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain pariskuntia tunnen, joissa ollaan tultu kaapista. Äärimmäisen raskasta suhteelle mutta eivät nuo ole ainakaan vielä eronneet.

Vierailija
17/22 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin heti.

Vierailija
18/22 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo eipä tää on meille ajankohtaistaa...tunnen miestäni..on se muuten vähän pelle siis terveella tavalla...tiedän kenen kanssa olen mennyt naimisiin,en ymmärrään ollenkaan sellaisia "yllätyksiä" ..kun on kysymys elämänmittaisesta päätoksestä niin toivoisi että ihmiset tutustuisivat paremmiin ennen kun hyppävät sänkyyn...ja naimisiin menevät..ketä lapselle isäksi ottavat!!!!!!!!!! Jos ei osaa sitoutua ja kumppanista kiinnostus puuttuu niin....voi olla mitä tahansa ylläreitä :((((...Joo mies pukeutuvaa naiseksi ei oo mun juttu..eikä homo..eikä pedofiili.

Vierailija
19/22 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin.

Vierailija
20/22 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jättäisin? Miten jättäminen liittyisi mitenkään hänen pukeutumiseensa?

Joskus hän on käyttänyt julkisella paikalla ihan törkeän näköistä aurinko"pipoa" ja kyllä on minua silloin nolottaanut, mutta ei olisi tullut mieleenkään jättää häntä sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan