Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä huuliherpes näyttää alkuvaiheessa?

Vierailija
06.05.2014 |

Ylähuuleeni on ilmestynyt kummallinen hieman kohollaan oleva alue, joka näyttää vähän siltä kuin huulen reuna olisi pieneltä alueelta siirtynyt ulommas. Tämä kohouma ei punoita eikä ole vereslihalla. Se ei myöskään särje.

Pelkään että olen saanut huuliherpeksen, kuulostavatko oireet siltä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti lähti vähän nopeaan, olen siis suudellut henkilön kanssa jolla on huuliherpes, mutta en sen aktiivisessa vaiheessa.

Ap

Vierailija
2/7 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, se kai näyttää vähän erilaiselta eri ihmisillä. Jos olet sen saanut, niin on myöhäistä enää tehdä asialle mitään, joten odottele rauhassa miten se näppy siitä muuttuu. Voi olla ettei ole herpes, vaikka ei se kyllä aluksi kipeä olekaan, vaan vasta rakkulavaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa ensin punoittaa ja muuttuu sitten kohollaan olevaksi, mutta voi tosiaan olla hyvinkin eri näköinen ja tuntuinen eri ihmisillä. Odottele, jos on herpes, niin todennäköisesti pahenee niin paljon huomiseen mennessä, että sitten tiedät kyllä onko vai eikö.

Vierailija
4/7 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäät? Oletko varma ettet jo ole oireeton kantaja? Onko testattu veren vast.aineet?

Vierailija
5/7 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:55"]

Miksi pelkäät? Oletko varma ettet jo ole oireeton kantaja? Onko testattu veren vast.aineet?

[/quote]

Ei ole mitään testattu eikä ennen ole ollut mitään syytä olettaa että minulla olisi herpes. Pelkään tartuntaa todella paljon lapsien takia, heille en missään nimessä tartuntaa halua mutta kamala olisi pidättäytyä pitkiä aikoja suukottamasta pieniä :-(

Kohouma ei tosiaan satu eikä punoita, joten toivon todella paljon ettei se nyt olisi herpestä. Kohouma näyttää pikemminkin koostuvan pienistä ihonalaisista valkoisista pisteistä (minulla on näitä muuallakin huulissa, ollut lapsesta saakka, ns. fordyce spots tietääkseni).

Ap

Vierailija
6/7 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuliherpes ei aluksi näytä miltään vaan TUNTUU. Siltä että joku pistää sua haarukalla huuleen, niin ettet hetkeäkään pysty unohtamaan kihelmöintiä. Uskoisin siis että sulla ei herpestä oo.

Vierailija
7/7 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihelmöinti kosketellessa kuuluu melkein aina tai peräti aina itselläni alkuoireisiin. Mutta asia selvinnee tosiaan aika nopsaan: rakkulan ilmaantumiseen ei mene kovin kauaa, jos ei käytä estovalmisteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi