Nousin 7.45. Haluaisin mennä jo nukkumaan. Kello on 20.15. Muita samanlaisia?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Pakko valvoa teinin takia.
Miksi teinin takia pitää valvoa.
Kai nyt yksi teinari osaa huolehtia itsestään.
Se ei mene ikinä nukkumaan jos saa itse päättää. Kuten ei herääkään itse, minä sen joudun herättämään. Minä taas tarvitsen unta sydänvian takia + muiden sairauksien. No ei tätä kidustusta kestä enää kuin muutama vuosi, sitten on omillaan.
Miulla herätyskello näytti eilen että herätykseen 11h3min. Nukuin kuin tukki, kyllä se vähintään kymmentä tuntia joka ilta näyttää. Eipä paljoo vapaa-aikaa jää kun työpäivät matkoineen 10,5h mut ei se mitään kun ei jaksaiskaan mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt yksi teinari osaa huolehtia itsestään.Se ei mene ikinä nukkumaan jos saa itse päättää. Kuten ei herääkään itse, minä sen joudun herättämään. Minä taas tarvitsen unta sydänvian takia + muiden sairauksien. No ei tätä kidustusta kestä enää kuin muutama vuosi, sitten on omillaan.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka tekee lapsia ja sitten valittaa kun on lapsia.
Sincc
Minun filosofiaani: käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt yksi teinari osaa huolehtia itsestään.Se ei mene ikinä nukkumaan jos saa itse päättää. Kuten ei herääkään itse, minä sen joudun herättämään. Minä taas tarvitsen unta sydänvian takia + muiden sairauksien. No ei tätä kidustusta kestä enää kuin muutama vuosi, sitten on omillaan.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka tekee lapsia ja sitten valittaa kun on lapsia.
Sincc
Minun filosofiaani: käsittämätöntä.
Joo en minäkään ihmisiä jotka menee parisuhteeseen ja sitten ne eroaa kun se ei muka toimi. Pitihän niiden se tietää, että muiden ihmisten kanssa ei voi elää.
Heräsin ennen klo 5 ja menin nukkumaan vaille kymmenen illalla. Nyt taas kuudelta hereillä.
Ihan normaalia
menen nukkumaan klo 19, herään klo 6. en kertakaikkiaan pysy hereillä pidempään kuin klo 19 kun pimeää tulee jo kolmelta :( hirveää tämä pimeys. koko ajan väsyttää.
Huono kunto teillä jotka nukutte liian pitkiä yöunia. Ei ole terveellistäkään. Hyvä ruokavalio ja liikunta niin 8h on ihan hyvä.
Minä! Nukkuisin 10 tuntia joka yö, jos voisin. Rakastan nukkumista ja nukun hyvin. Olen aina ollut tällainen. Ainoastann harmittaa se, että vapaapäivistä menee hukkaan monta tuntia, kun nukkuu.