Trumpin kootut möläykset
Kootaan tähän ketjuun Trumpin typerimmät, shokeeraavimmat yms möläytykset!
Minä aloitan: hän sanoi tv-haastattelussa että jos Ivanka ei olisi hänen tyttärensä, hän todennäköisesti deittailisi tätä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentillistä puhetta
Oliko tää se lyyli, kun nosti kunnianloukkaussyytteen, kun Trump sanoi, ettei se nainen ollut edes hänen tyyppiään. Se raiskaussyytös HETI Trumpin 4-vuotiskauden aluksi. Itse rikoshan olisi jo ollut vanhentunut, ja oli niin selvästi tarkoitushakuinen, koska syytös tuli sen jälkeen, kun Trump oli voittanut. Mitään syytöstä ei olisi edes tullut, jos Trump olisi hävinnyt.
Trump puhuu tuossa videossa Rosie O'Donnellista. Ei siis mitään tekemistä sinun mainitsemasi jutun kanssa. Nainen joka syytti Trumpia raiskauksesta ja josta Trump sanoi ettei tämä ole hänen tyyppiään, on nimeltään E. Jean Carroll ja hän kertoi tästä raiskausjutusta kesällä 2019, eli n. 2,5 vuotta Trumpin aloitettua Yhdysvaltain presidenttinä.
Vierailija kirjoitti:
RealJamesWoods twitter. Näyttelijä puhuu nyt Obaman kolmannesta kaudesta.
Olen sanonut joskus lukeneeni, että demokraatit ovat muuttamassa lakia niin, että voivat valita jonkun jo aiemmin presidenttinä olleen.
Ja nyt Woods vahvisti, että koko tämä vaalikamppailu on tähdännyt Obaman uudelleen valintaan. Kaikki ovat tajunneet jo, että Biden ei ole kuin hetken aikaa, monet puhuneet, että Harris nousee. Hän on ollut aivan liian hiljaa, jos se olisi ollut demokraattien tavoite. Mutta yksi milä on mölissyt koko vaalien ajan on ollut tämä Barack Hussein Obama, häneltä tuli niin sopivasti muistelmskirjakin täjän saumaan.
Kaikkeen sinakin uskot. Seuraatko muitakin hihhuleita kuten Alex Jones?
Kun tulisi se paiva ettei tarvitsisi nahda tai kuulla Trumpin nimea missaan. Mutta kun ei tule, kaaosta on luvassa, mies ei osaa olla poissa parrasvaloista.
Shakespieren lukeminen ei ole turvallista.
Trump väitti stealth hävittäjien olevan näkymättömiä. Siis että vaikka seisoisit sellaisen vieressä, et voisi nähdä sitä. 😁😂