Trumpin kootut möläykset
Kootaan tähän ketjuun Trumpin typerimmät, shokeeraavimmat yms möläytykset!
Minä aloitan: hän sanoi tv-haastattelussa että jos Ivanka ei olisi hänen tyttärensä, hän todennäköisesti deittailisi tätä.
Kommentit (25)
Taitaa olla lempparityyppisi tuo Trump kun jaksat siitä päivästä toiseen jauhaa.
Bidee totesi että hän korvaa totuuden faktoilla. ;)
Sitten se sotki vaimonsa ja siskonsa toisiinsa. Good luck, US.
https://www.cnn.com/2020/07/15/politics/president-donald-trump-rose-gar…
Tallaista hopinaa ja tajunnanvirtaa ovat kaikki puheet paitsi ne jotka on kirjoitettu hanelle luettaviksi. Niita lukiessaan aina niiskuttaa, nahtavasti sellaisella laakityksella etta pysyisi asiassa.
Molaytyksista voisi kirjoittaa kirjan.
Ei kai tämä koko palsta riittäisi, jos ja kun kaikki Trumpin sekoilut tänne upotettaisiin.
"Molaytyksista voisi kirjoittaa kirjan."
Liikeidea. Ehkei sellaista kannattaisi tänne noin vain laittaa... Lyö itse rahoiksi koostamalla ne kansien väliin.
Trumpin "opetuksia", esimerkkejä: kirjoja tulee välttää kuin ruttoa, valehtele mutta samalla syytä kovaäänisesti ja ennen kaikkea muita, solvaa erilaisia, vammaisia, mutu voittaa faktat 100-0 jne.
Päästäkää jo irti, tää on niin out.
RealJamesWoods twitter. Näyttelijä puhuu nyt Obaman kolmannesta kaudesta.
Olen sanonut joskus lukeneeni, että demokraatit ovat muuttamassa lakia niin, että voivat valita jonkun jo aiemmin presidenttinä olleen.
Ja nyt Woods vahvisti, että koko tämä vaalikamppailu on tähdännyt Obaman uudelleen valintaan. Kaikki ovat tajunneet jo, että Biden ei ole kuin hetken aikaa, monet puhuneet, että Harris nousee. Hän on ollut aivan liian hiljaa, jos se olisi ollut demokraattien tavoite. Mutta yksi milä on mölissyt koko vaalien ajan on ollut tämä Barack Hussein Obama, häneltä tuli niin sopivasti muistelmskirjakin täjän saumaan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä naiset päästettiin vapaaksi Suomessa, koska ei löytynyt todisteita heidän rikoksistaan (teroristien avustaminen)? Haloo, s-postit, twitterit, jo lähteminen sinne? Eivät he mitään tutkivaa journalismia menneet sinne tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Hei, tämä ketju käsittelee Donald Trumpin möläytyksiä. Voit tehdä Pekka Haaviston vastaavista oman ketjunsa. 😊
Ap
Breitbart.com
Videoita An ti fän tekemistä puukotuksista rauhanomaisia marssijoita kohtaan.
Jos Usassa alkaa si sälli ssota, sen aloitti sitten aari vasemmisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, tämä ketju käsittelee Donald Trumpin möläytyksiä. Voit tehdä Pekka Haaviston vastaavista oman ketjunsa. 😊
Ap
So?
Vierailija kirjoitti:
Bidee totesi että hän korvaa totuuden faktoilla. ;)
Sitten se sotki vaimonsa ja siskonsa toisiinsa. Good luck, US.
Onhan se esitellyt itsensäkin "i'm Joe Biden's husband"
Vierailija kirjoitti:
Presidentillistä puhetta
Oliko tää se lyyli, kun nosti kunnianloukkaussyytteen, kun Trump sanoi, ettei se nainen ollut edes hänen tyyppiään. Se raiskaussyytös HETI Trumpin 4-vuotiskauden aluksi. Itse rikoshan olisi jo ollut vanhentunut, ja oli niin selvästi tarkoitushakuinen, koska syytös tuli sen jälkeen, kun Trump oli voittanut. Mitään syytöstä ei olisi edes tullut, jos Trump olisi hävinnyt.