Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä otti kupoliin erään tutun lapsi

Vierailija
06.05.2014 |

no täysi-ikäinen jo ja omilla teillään. Mutta se, ettei voinut vastata puhelimeen ja kertoa, että on kunnossa, tai viestiin edes yhdellä sanalla läheisilleen, että on kunnossa. Eikä mitään riitaa liittynyt lähtöön, jonkun kundin kämpillä oli ollut viikon. Kyllä täytyy olla idiootti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeinen napansa tuijottaja joka ei osaa ajatelle ketään muuta, tai miltä muista tuntuu... = teini / nuori aikuinen

Vierailija
2/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuollaisen aikuisenkin. Luonteesta on kiinni, ei iästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kuitenkin nuori nainen kyseessä, niin heille voi joku tehdä pahaakin, jos joutuu väärään seuraan. Mutta en tästä lähtien aio huolestua hänen tempauksistaan. Vaikka ei kuuluisi vuoteen mitään. ap

Vierailija
4/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina pitänyt sitä hyvänä merkkinä, että mitään ei kuulu. Jos jotakin pahaa olisi tapahtunut siitä kyllä ilmoitettaisiin.

Vierailija
5/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 14:09"]

Minä olen aina pitänyt sitä hyvänä merkkinä, että mitään ei kuulu. Jos jotakin pahaa olisi tapahtunut siitä kyllä ilmoitettaisiin.

[/quote]

Tuo on kyllä totta. Mitenkäs sitten katoamisilmoitus asiat, onko läheisillä velvollisuus tehdä sellainen jos sukulainen on pitkään teillä tietymättömillä?