Lapsettoman surullisin päivä on äitienpäivä.
Olen ollut tästä oikein hoidossa. Nimeni on Sirpa. Mulla on vika etten saa lapsia. Myös mieheni Mikko on joutunut turvautumaan psykologin apuun. Olemme seonneita.
Kommentit (13)
Liisa-sappikivi Tussunen tässä terve. Noloa kun olen oikein gynekologin tytär ja lapseton.
Ei meillä ole koskaan vietetty äitienpäivää - minusta se on ameriikasta tullutta hapatusta.
Ota lapseton lääkkeesi ja loppuu perhe kuvittelut. Minä olen äiti. Minulla on kaksi kissaa. Nyt annan tissiä sinulle kissani.
Kun ihminen sekoaa, niin oikeasti voi kuvitella olevansa äiti jne. Olen ihan kuullut näistä hulluista. Ei sille mitään voi jos mieli järkkyy.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:27"]
Kirsi-Kiihi täällä sekopäänä terve. Olen myös pöpi.
[/quote]
Miten voit olla terve jos olet seköpää ja myös pöpi?
No älä muuta sano ja vieläpä totta. Näitä lapsettomia naisia on Suomessa hoidettu jo vuosia. Varastelevat lasten tavaroita ja haistelevat niitä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:42"]
Tämä on sekopäisin ketju ikinä...
[/quote]
Harmi. Olisin halunnyt länkyttää tuubaani itsekkyydestä. Meidän äitienpäivän sankari isolla S:llä on kuintekin aina ollut lähes satavuotias isomummu.
Jaa, minä juhlistan kyllä ilolla ihanaa äitiäni, vaikken itse biolapsia voikaan saada.
Heippa! Minäkin yksi sekopää! Minulle on tehty kaikki, ivcisiivfinssipinssipas hoidot yhtä aikaa! Olen vieläpä niin tiukka rakenteellisesti, että gynen pitää tehdä ne mun pyllynreiän kautta! Tee Miija, 24 vuotta ja 10v yritystä miehen kanssa!
IUIx10
km rv 7+0 isin ja äitin enkeli yhyyy
IVFx40
tuulimuna!
Pas x 700
nyt mennee luget ja zumenonit ja suprecurit ja gonali ja ja ja.. Kaikki lääkkeet, mut ei vieläkään vauvvaaa! Päää vaan meni sekaisin :( nyyyh
No voi ei. Kylläpä se on rankkaa teillä lapsettomilla. Muistakaahan toki, että kun niitä hormoneita käytätte niin että olette etuoikeutettuja kaikkeen sekoiluun.
Käsittämättömän julmia olette. Säälittää millaisia lapsia noista äideistä sitten sikiää.
Kirsi-Kiihi täällä sekopäänä terve. Olen myös pöpi.