Suosittele Netflix-elokuvaa/sarjaa
Itse katsoin eilen Andreas-nimisen elokuvan. Siinä oli Svante Martin mukana. Tosi hyvä tanskalainen elokuva.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Unabomberin etsinnöistä sarja. Chris Noth mukana.
Tämä oli hyvä!
Painovoimaa uhmaava mies oli jotenkin hellyyttävä elokuva. Rauhanomainen ja hyvänmielen elokuva.
Ring on kyllä kesto suosikki kauhu elokuvista.
Löytyy netflixistä.
Omiin kauhu suosikkeihini kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy netflixistä.
Omiin kauhu suosikkeihini kuuluu.
Niin se alkuperäinen japanilainen versio on. Ei muut.
Ajattelin katsastaa sen edesmenneestä Tejano -tähtösestä, Selena Quintanilla -Perezistä kertovan tv -sarjan, notta mitä se on syöny ..
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy netflixistä.
Omiin kauhu suosikkeihini kuuluu.Niin se alkuperäinen japanilainen versio on. Ei muut.
Jos satut tietämään niin japanilaisessa versiossa on ainaskin kolme jaksoa ja olen nähnyt niistä kaksi. Amerikkalainen versiosta ollaan saatu hyytävämpi.
Ne japanilaiset on pienen budjetin näköiset.
Makuasiahan se on mikä on kellekin suosikki.
Sotku sinun jälkeesi
Pimeä halu
Toy boy
Jonkun on kuoltava
Rakkaus ja anarkia
Neljän ensimmäistä espanjalaisia ja viimeinen ruotsalainen
Vierailija kirjoitti:
Itse katson par aikaa Marrowbone elokuvaa.
Vaikuttaa ihan hyvältä elokuvalta.
Googlen mukaan on draama kauhu ja netflixin mukaan espanjalainen trilleri.Varmaan lopussa paljastuu, minkälainen elokuva tämä on. Mukavan oloisesti ja hitaasti elokuva on edennyt.
Katsoin loppuun ja oli mielestäni hyvä elokuva.
Ei ennalta arvattava. Mysteerinen elokuva.
Selena. Ihan ykkönen. Tositapahtumiin perustuva kaksiosainen (yhteensä 18 jaksoa) sarja amerikkalaisesta supertähti Selenasta, joka murhattiin ystävänsä ja faniclubinsa johtajan toimesta. Selenan piti Euroopan kiertueella 1995 tulla Suomeenkin, mutta kuoli eikä kiertuetta tullut. Valovoimainen ja ihanan tavallinen nuori nainen, joka lauloi kauniisti ja osasi tanssia. Suunniteli myös vaatteita ja teki itse kaikki esiintymisasunsa.
Unabomberin etsinnöistä sarja. Chris Noth mukana.