Löysin sattumalta tällaisen tubettajan kuin Pahalapsi
Ensimmäistä kertaa joku jota viitsii alkaa seuraamaan. Ei mikään tyhjäpää kuten niin monet tubettajat. Seuraako teistä kukaan häntä?
Kommentit (29)
Suski on ihana. Tuun aina hyvälle mielelle kun kuuntelen sitä.
Oliko tämä se joka puki isänsä gootiksi tms? Pointsit isälle rohkeudesta ja huumorintajusta:)
Juu, oon seurannut jo pitkään. Parhaimpia on hänen konditoria-videot, niin tyydyttäviä.
Joo seuraan! Vaikuttaa todella hyvältä tyypiltä. Tyyli on hieno vaikka en itse ole gootti. Söpö murre plussaa :3
Vierailija kirjoitti:
Joo seuraan! Vaikuttaa todella hyvältä tyypiltä. Tyyli on hieno vaikka en itse ole gootti. Söpö murre plussaa :3
Se murre on huvittava. En ole gootti mutta niiden tyyli on ihan makee.
Mukavan ja kaikella mahdollisella hyvällä tavalla "tavallisen" oloinen nuori nainen. Katselen välillä videoitaan, tykkään murteen kuuntelusta ja leipomisen katselusta. Kaikkea hyvää hänelle.
M35
Hän on söpö, viihdyttävä, ja kaikenlisäksi gootti. Taidan olla ihastunut 💓
Katson välillä hänen videoitaan. On mukavan oloinen ihminen ja pirtsakka, eikä videot ole yhtä väkisin väännettyjä ja kaupallisia, kuten nykyisin tubettajilla tuppaa olemaan.
Mikä mielensäpahoittaja täällä taas on? Olethan tietoinen, että palstalla käy monta muutakin kuin sinä, yläkerran naapurisi ja mahdollisesti tubettajat?
Minua on aina viehättäneet naiset, joilla on joku tuollainen oma juttu tosi vahvasti. Varmaan siksi, etten itsekään oikein sovi valtavirran muottiin monessa asiassa. Löytyy paremmin keskinäistä ymmärrystä tällaisten kanssa.
Mitä paskaa tämänlainen mainostaminen oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa mainostaa
Samaa mietin itsekin. Mistä lähtien tämä on ollut tubettajien mainospalsta?
Väitän että Suski itse ei ois ihan ekana mammapalstalla mainostamassa :P
Seurasin joskus, kun enemmän youtubea katselin. Ihan hyviä videoita.