Mieheni juo taas kaljaa ja...
Mieheni juo taas kaljaa telkkarin ääressä ja minä istun täällä koneella lukemassa ja kirjoittelemassa paskaa... huomenna aamulla lapset menevät kouluun ja me mieheni kanssa menemme molemmat töihimme seurakuntaan..ja sama toistuu taas... onko tämä hyvä parisuhde..?
Kommentit (30)
joo oijoi, tarkoitin kuulemma!
vähän toi oikeinkirjoitus takkuaa kun ei jaksa välittää, kannattaa tosin.
Ihana suhde!!! Mäkin haluan tollasen!! Mulla vaan mies lähti pari vuotta sitten nostelemaan eikäs oo sen jälkeen ees elareita maksellu. :(:(:(
mikä 'vika' tässä nyt on? nettiriippuuus, 'hurja' oluen juonti, mies ja nainen ei vietä aikaa yhdessä...??
kuulostaa ihan normaalilta jos multa kysytään, välillä on tuommoisiakin iltoja.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:45"]Kaljaa maanantaina.
[/quote]
ja..?? minä join viinilasin. olen alkoholisti? en.
No ei oo hyvä parisuhde. Kyllä teidän täytyy jotain tehdä, ei ole normaalia olla seurakunnassa töissä, ainakaan noin toistuvasti. Me ei olla seurakunnassa töissä, muuten me ollaan niin kuin te ja meillä menee ihan hyvin parisuhderintamallakin, kummallakin on omansa.
Meillä sama, paitti et mää istun netissä ja juon kaljaa ja isäntä meni nukkuu -aikane työpäivä katos. Mullon iltavuaro.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 23:22"]
[/quote]
[/quote]
Joit arki-iltana viinilasin ja sanot ettet ole alkoholisti. Joudun toteamaan, että saatat olla ja sinun täytyy hyväksyä tilanne, jotta voit muuttaa sitä. Voimia sinulle. Itse olen jo eläkkeellä, mutta koskaan en nauti alkoholia arkisin.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 23:22"]
[/quote]
[/quote]
Joit arki-iltana viinilasin ja sanot ettet ole alkoholisti. Joudun toteamaan, että saatat olla ja sinun täytyy hyväksyä tilanne, jotta voit muuttaa sitä. Voimia sinulle. Itse olen jo eläkkeellä, mutta koskaan en nauti alkoholia arkisin.
[/quote]
Kertoisitko, mitä pahaa on juoda lasi viiniä tai pari olutta ihan tavllisena arki-iltana?
Niin, riippuu tasan siitä, miten paljon sitä juo ja miten käyttäytyy? Ei se pelkkä kaljan juominen mikään kauheen huono asia välttämättä ole ollenkaan:)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 23:04"]
me pelataan tyttöystävän kanssa tietokoneilla, on monia pelejä joissa seikkailla yhdessä. kulma päässään nauraa monille miten jäävät paitsi hienoista peleistä, niitä on niin paljon että kaikille löytyy mieleisiä ja itsekin kulma joskus inhosi pelejä.
onnistuin kulma tutustuttamaan hänet oikeisiin, ei sillä kyllä mietinkin mikä olisi paras.
lisäksi olen nähnyt monien pelejä parjaavan candy crushaavan kiihkeästi :)
[/quote]
Kulma? Kuka se on, sun vaimo? Miksi sanot sitä kulmaksi?