Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa te huomattavasti ylipainoiset

Vierailija
05.05.2014 |

En pysty ymmärtämään missä vaiheessa kun ihminen alkaa lihomaan, loppuu kiinnostus omaa terveyttä ja ulkonäköä kohtaan? Eli missä menee raja ettei enää kiinnosta/tehdä asialle ajoissa jotain?! Tunnen muutaman sairaalloisen ylipainoisen jotka käyvät monta kertaa viikossa ulkona syömässä roskaruokaa. Tekee pahaa katsoa kun mätetään sitä paskaa suuhun.. Ymmärrän että toiset lihovat helposti, mutta kukaan ei muutu sairaalloisen ylipainoiseksi jos syö normaalia kotiruokaa,välillä käy ulkona ja liikkuu edes vähän.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele sairaalloisen ylipainoinen.

Vierailija
2/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, jälleen uusi "Fat Shame" aloitus. Näitähän ei olekaan nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuvailemasi henkilö, mutta luulen että siinä vaiheessa loppuu kiinnostus omasta terveydestä ja ulkonäöstä kun on isompiakin ongelmia.

Vierailija
4/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka uhkaa jo terveyttä huomattavasti. Eli lyhentää todennäköisesti elinikää

Vierailija
5/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän taas ihmettelet.

Vierailija
6/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa tekemään kotitekoista terveellistä ruokaa, marjpja, kasviksia, hedelmiä ja ennenkaikkea liikuntaa. Siitä se lähtee ja läskit alkaa tippumaan silmissä. Sitten viimeinen silaus kuntosalilla.

Vierailija
7/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikkien tarvitse olla niitä "tiukkoja fitnessmuijia". Tottakai muotoja saa olla ja se on vielä tervettä :)

Vierailija
8/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 21:17"]

Opetelkaa tekemään kotitekoista terveellistä ruokaa, marjpja, kasviksia, hedelmiä ja ennenkaikkea liikuntaa. Siitä se lähtee ja läskit alkaa tippumaan silmissä. Sitten viimeinen silaus kuntosalilla.

[/quote]

Miksi ihmeessä? Koska pilaan maisemasi? Koska en todennäköisesti elä yli 70 -vuotiaaksi? Koska sinun utopiasi on kuin muotivaate, siihen ei läski mahdu.

Vierailija
9/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa"

Pystytkö ymmärtämään paremmin, jos asiasi esitetään vaikka näin:

"En pysty ymmärtämään missä vaiheessa kun ihminen alkaa laihtumaan, loppuu kiinnostus omaa terveyttä ja ulkonäköä kohtaan? Eli missä menee raja ettei enää kiinnosta/tehdä asialle ajoissa jotain? Tunnen muutaman sairaalloisen alipainoisen jotka valehtelevat syövänsä, mutteivat syö mitään. Ymmärrän että toiset ovat luonnostaan hoikkia, mutta kukaan ei muutu luurangoksi jos syö normaalisti kotiruokaa, eikä liiku mielipuolen lailla"

Terv. syömishäiriöinen 41v

Olen sairastanut elämässäni sekä anoreksiaa, bulimiaa sekä BED- ahmimishäiriötä

Painoni on vaihdellut 47-110 kg välilllä, tällä hetkellä 67 kg ja tilanne jota kutsun remissioksi

Vierailija
10/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 21:24"]

[/quote]

Miksi ihmeessä? Koska pilaan maisemasi? Koska en todennäköisesti elä yli 70 -vuotiaaksi? Koska sinun utopiasi on kuin muotivaate, siihen ei läski mahdu.

[/quote]olen 74,5 kiloa painava "keijukainen" mutta tyyrtyväinen, syön kotitekoista ruokaa jne, liikun, olen tyytyväinen painooni, Te jotka olette todella ylipainoisia niin se alkaa olla jo vaarallista terveydelle

Vierailija
11/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, elämä on niin paljon helpompaa kun keskityt siihen omaan hyvinvointiisi ja haistatat paskat muiden mielipiteille. :)

Vierailija
12/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]olen 74,5 kiloa painava "keijukainen" mutta tyyrtyväinen, syön kotitekoista ruokaa jne, liikun, olen tyytyväinen painooni, Te jotka olette todella ylipainoisia niin se alkaa olla jo vaarallista terveydelle

[/quote]

Näin sen kuulu olla! Tämä on tervettä ja itsetunto kohdillaan

Vierailija
13/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 21:27"]

[/quote]

[/quote]

Kenen terveydelle? Onko minun ylipainoni vaarallista sinulle?

Ei, mutta nythän tulee joku itkemään, kuinka minusta on kuluja yhteiskunnalle!

Antakkee eutanasia ja armomurha, mutta niin kauan kun vaan  teen töitä ja maksan veroja, antakaa minun olla läski!

Vierailija
14/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 21:04"]

En pysty ymmärtämään missä vaiheessa kun ihminen alkaa lihomaan, loppuu kiinnostus omaa terveyttä ja ulkonäköä kohtaan? Eli missä menee raja ettei enää kiinnosta/tehdä asialle ajoissa jotain?! Tunnen muutaman sairaalloisen ylipainoisen jotka käyvät monta kertaa viikossa ulkona syömässä roskaruokaa. Tekee pahaa katsoa kun mätetään sitä paskaa suuhun.. Ymmärrän että toiset lihovat helposti, mutta kukaan ei muutu sairaalloisen ylipainoiseksi jos syö normaalia kotiruokaa,välillä käy ulkona ja liikkuu edes vähän.

[/quote]

No mä painan 110kg. Lihon muutaman vuoden välein n. 5 kiloa jonkin stressaavan tilanteen johdosta. Luuletko että viiden kilon painonlisäys tuntuu missään? Ei tunnu, koska sitä edeltävään olotilaan on jo tottunut.

Vierailija
15/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 21:27"]

[/quote]

[/quote]

Kenen terveydelle? Onko minun ylipainoni vaarallista sinulle?

Ei, mutta nythän tulee joku itkemään, kuinka minusta on kuluja yhteiskunnalle!

Antakkee eutanasia ja armomurha, mutta niin kauan kun vaan  teen töitä ja maksan veroja, antakaa minun olla läski!

[/quote]

NIINPÄ!!! My words exactly.

Vierailija
16/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro. Pirusillanikaan. Toivottavasti nyt menetät yöuneesi pähkäillessäsi tätä..... ;)

Vierailija
17/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 21:04"]

[/quote]

Minä olen todella läski, ja arvaappa mitä? Minulla ei ole pienintäkään mielenkiintoa tehdä asialle yhtään mitään!

Muiden puolesta en voi vastata, mutta omalla kohdallani mielenkiinto itseni kyttäämiseen ja puunaamiseen loppui silloin, kun elämään tuli oikeita ongelmia. Niistä selvittyäni ei ole voinut vähempää kiinnostaa mitä mieltä muut minusta ovat tai millainen minun pitäisi olla enkä aio tuhlata hetkeäkään kallisarvoisesta elämästäni itseni kituuttamiseen tai mielihyvää tuovien asioiden välttelyyn.

Mieluummin elän 70-vuotiaaksi ja lähden saappaat jalassa sydänkohtauksen takia, kuin kitkuttelen 100-vuotiaaksi tietäen, että suurin osa vuosista meni nautinnoista kieltäytyessä.

Toki elämä on varmasti erilaista ihmisille, jotka saavat sen nautintonsa vaikkapa juoksemisesta tai porkkanoiden syömisestä, en sitä sano. Minä en kuitenkaan ole sellainen ihminen. (Ja kyllä, olen ollut hoikka ja liikunnallinen joten tiedän mistä puhun) Jos olisi olemassa taikapilleri jolla pääsisi ikuiseen normaalipainoon niin tietysti ottaisin sen. Ei ole, joten en murehdi asiaa sen enempää vaan jatkan läskinä. Se on sitten voi voi jos joku ahdistuu tai voi pahoin minun vuokseni.

Vierailija
18/18 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa eli 13v sitten kun elämässäni loppui seksi, aloin korvata seksin syömisellä. En kertakaikkiaan voi vastustaa himojani vaan mätän mitä mieli tekee. Tänäänkin töistä lähtiessä alkoi tehdä mieli suklaakeksejä ja niinpä ostinkin paketin ja ehdin syödä sen kotimatkalla. Ainoa asia, mikä olisi voinut estää asian, olisi ollut tieto illalla saatavasta seksistä.

Tiedän seksin tehon, sillä olen kerran sen voimalla laihduttanut 48 kg. Enää sitä ei vain ei ole saatavana tässä elämässä.