Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selvitän tätini kp:n asioita ja Lähitapiolan henkivakuutusyhtiöstä ilmoittivat ”soitamme sinulle viikon päästä”...yritin hoitaa asiaa netissä...

Vierailija
14.12.2020 |

Tunnistauduin pankkitunnuksilla mutta yhteys aikakatkaistiin kesken viestin kirjoituksen... aikaa kirjoittamiselle oli max 5 min.

Sen jälkeen tuli ”pahoittelut” ja ohjattiin heidän etusivulle.

Yritin uudestaan - ei onnistunut.

Vaan kone ohjasi minut jälleen etusivulle.

Mies ja abiturienttikin yritti... ei onnistu.

Eli todennäköisesti palvelu on poissa käytöstä viikonloppuna...

Sama juttu toisen vakuutusyhtiön kanssa. Syötät kuittikopiot ... aikakatkaisu ja uloskirjautuminen.... tätä sellaiset 4 kertaa.

Tämä digitaalisaatiosta😂😂

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu: Suomi on siirretty itsepalvelukulttuuriin, kun on kuviteltu, että digitalisaation takia ei tarvita kunnon asiakaspalvelua, mutta ikävä kyllä suomalainen it-osaaminen on pelkkä kupla - monet sovellukset ovat todella huonoja ja häiriöherkkiä. 

Vierailija
2/5 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa - aikaa turhautuu kökkösivujen kanssa tapellessa.

Ja puhelimessa sitten hoidetaan asiat!!!!

Sitten palvelussa voi olla joku robotti vastaamassa ... 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä estää kirjoittamasta asia ensin esim. notepadiin tai wordiin tms. ja kopioida se siitä sitten ilmoitukseen? Jos mies ja abiturienttikaan eivät siihen pysty..

Vierailija
4/5 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä estää kirjoittamasta asia ensin esim. notepadiin tai wordiin tms. ja kopioida se siitä sitten ilmoitukseen? Jos mies ja abiturienttikaan eivät siihen pysty..

TÄMÄ :D jo sen riskin vuoksi että sivu sekoaa tai netti katkeaa jne, ihan sama kikkailu Kelan ym sivuilla ettei sitä voi kovin pitkään pitää auki tai yhteys katkeaa. Muuten ihmisten lapsenlapset olisivat 50-luvulla jatkamassa sitä samaa sepustusta. Copypastea vaan 🎉

Vierailija
5/5 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu: Suomi on siirretty itsepalvelukulttuuriin, kun on kuviteltu, että digitalisaation takia ei tarvita kunnon asiakaspalvelua, mutta ikävä kyllä suomalainen it-osaaminen on pelkkä kupla - monet sovellukset ovat todella huonoja ja häiriöherkkiä. 

Weppisysteemit nyt muutenkin on joskus yllättävän monimutkaisia kun pistetään jonoon weppipalvelin, mahdollinen kuormantasaus, palvelimen taustatietokannat, jonkinmoinen tietoturvahärveli, ehkä erillinen single-sign on härpäke, ja siihen päälle vielä monta erilaista selainta ja niihin erilaiset teknologiatuet ja eritasoista porukkaa jotka ottaa lisäosin noita toiminnallisuuksia pois tai päälle selaimestaan niin alkaa olla liikkuvia osia enemmän kuin tarpeeksi.

Eikä tuossa vielä likikään kaikki. Esim. striimaus tai muut upotetut palvelut sivulla on kokonaan oma taiteenlajinsa.