Olga Temosen piparijunaa ihasteltiin mutta se on valmis
paloista kasattu juna. "unohti" mainita sen pikku seikan. Saa siis tilattua, kasaat itse ja koristelet.
Kommentit (23)
Samanlainen kasattava luomus kuin piparkakku talokin. Annas piparkakku juna.
Aijaa, höh. No mutta olihan se silti hieno.
Oli hieno juu mutta voisihan tuon mainita. Ja samalla saada sponssin mainostamalla tuotetta.
Delicia piparkakkujuna.
Saa Kärkkäisellä esimerkiksi, jos ei ole jo loppunut.
Niitä on muunkin merkkisiä kuin tuo Delicia ja vähän erilaisia.
Eihän tuo valmis ole yhtään samannäköinen? Varmasti on Olgan itsetehty. Junan keulakin on pyöreä.
Olgan juna näyttää mustalaisvankkureilta ja reeltä. Kuin pieni talo preerialla-fiilis.
Onkohan Olga romani kuin noin tummakin. Ehkä.. näin ne juorut saa alkunsa 😂
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo valmis ole yhtään samannäköinen? Varmasti on Olgan itsetehty. Junan keulakin on pyöreä.
Miksi AP valehtelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi AP valehtelee?
Esitin vain huomion. En tiedä asian oikeaa laitaa. Valmiitakin saa, sanonpa vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi AP valehtelee?
Esitin vain huomion. En tiedä asian oikeaa laitaa. Valmiitakin saa, sanonpa vain.
Kyllähän tuollaiselle väitteelle pitäisi aina olla joku perustelu, jos on tarve "mollata" jotain henkilöä. Tietenkin valmiita saa, muttei se tarkota, että kyseinen henkilö on niitä käyttänyt.
Olgan juna oli hieno ja mielestäni käsintehdyn näköinen, paljon kaarevia muotoja ja erilliset renkaat. Ei tuollaisia massatuotannossa harrasteta. Olgasta tulleeseen mielikuvaan perustuen, voisin jopa kuvitella, että hän on tehnyt piparkakkutaikinankin itse.
Miksi kadehditte Olgaa? Siinä on kunnollinen ahkera perheen äiti.
Ap ns. unohti mainita, että on keksinyt koko jutun omasta päästäån...
Minä voin Olga lohduttaa jos paha palstamamma tulee kiusaamaan.
Millä perusteella valmisjuna? Missä todisteet huijaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen kasattava luomus kuin piparkakku talokin. Annas piparkakku juna.
Ei ole, senkin valehtelija.
Antaa hänestä epärehellisen kuvan.