Stockmannin tavaratalon myyminen iso virhe, katsokaa Saksaa
Saksalaiset tavarataloketjut myi jo aiemmin kiinteistönsä kiinalaisille sijoittajille. Nyt vuokrat on niin järjettömiä, että isojen kaupunkien keskustojen tavaratalotkin joutuu lopettamaan. Mm. Hampurissa.
Ei sitä sijoittajaa jossain toisella puolella maailmaa kiinnosta, onko joku Helsingin keskusta vetovoimainen vai ei. Ja onko siellä Stockmann vai ei.
Oli typeryyttä tehdä niitä isoja laajennuksia tavarataloon. Vielä typerämpää on nyt myydä se talo.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Stockalla ei ole mitään ostettavaa tai mitään kiinnostavaa, että sinne viitsisi poiketa. Alamäki alkoi jo Akateemisen myynnillä.
Aivan. Se juttu oli juuri se, että Stokkalta sai kaiken. Ostin kaikki joululahjat sieltä, oli niin helppoa, kun kävi välipalalla ylhäällä välillä lepäämässä ja kaiken sai yhdeltä reissulta, kirjat, herkut, vaatteet, pelit, lelut jne.
Kuka muuten väitti, että Chanelin meikkejä vielä löytyy, kun verkkokaupasta ei löydy ensimmäistäkään meikkituotetta. Tuskin sitten on tavaratalossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sieltä saa edes Chanelin meikkejä enää. Entisenä kanta-asiakkaana suruaika on kyllä jo ohi. Ei se vuosiin ole ollut sitä mitä ennen.
Sai kesällä vielä Chanelia.
Minkä Chanelin tuotteen ostit?
Vierailija kirjoitti:
Stockalla ei ole mitään ostettavaa tai mitään kiinnostavaa, että sinne viitsisi poiketa. Alamäki alkoi jo Akateemisen myynnillä.
Mä voisin heti kertoa, mitä kannattaisi laittaa myyntiin, niin tekisin heti tonnin ostoksen.
Valikoima on liian mummomaista jopa mummolle 52v.
Seuraakohan niiden sisäänostajat lainkaan muuta maailmaa? Veitolan tyyli ei ole kuuminta hottia yhtään missään muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin heti kertoa, mitä kannattaisi laittaa myyntiin, niin tekisin heti tonnin ostoksen.
no mitä? musta siellä on nimenomaan teinivaatteita.
mä uskon tuota myyjää, aika yksinkertaisiin perusasioihin menestys lopulta perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sieltä saa edes Chanelin meikkejä enää. Entisenä kanta-asiakkaana suruaika on kyllä jo ohi. Ei se vuosiin ole ollut sitä mitä ennen.
Sai kesällä vielä Chanelia.
Minkä Chanelin tuotteen ostit?
Kasvovoiteita ja aurinkovoiteita. Niitä ei kyllä silloinkaan ollut verkkokaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä uskon tuota myyjää, aika yksinkertaisiin perusasioihin menestys lopulta perustuu.
No niitäkin on. Mango ja Vero Moda ei kuitenkaan ole niitä merkkejä, joiden vuoksi menen Stockalle.
Siellä on siis teiniä ja mummoa. Mutta keski-ikäiselle työssäkäyvälle ei oikein mitään, mitä oikeasti haluaisin ostaa.
Juuri tuli ohjelma Harrodsin joulusta ja siitä näki miten homma toimii. Stocmannin pitäisi ottaa sieltä johto niin pääsisi jaloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niitäkin on. Mango ja Vero Moda ei kuitenkaan ole niitä merkkejä, joiden vuoksi menen Stockalle.
Siellä on siis teiniä ja mummoa. Mutta keski-ikäiselle työssäkäyvälle ei oikein mitään, mitä oikeasti haluaisin ostaa.
Jotain Marc 'o' Poloa olen sieltä ostanut, mutta esim. laukuista ja kengistä en löydä ostettavaa, ja kalliit talvitakit olen hakenut pikkubutiikeista.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuli ohjelma Harrodsin joulusta ja siitä näki miten homma toimii. Stocmannin pitäisi ottaa sieltä johto niin pääsisi jaloilleen.
Huomasitteko siitä ohjelmasta, miten sitoutunutta ja palvelun osaavaa henkilökunta oli?
Tää korona aiheutti etten oo voinut ostaa kievin kanaa hulluilta päiviltä.