Miksi SEKSI on niin iso juttu?
Nykyään kaikki paikat pursuaa seksiä seksiä ja vielä kerran seksiä! Parisuhteessakin on pakko olla seksiä! Neitsyys on menetettävä mitä pikimmiten! Kun on tyttöystävä, niin sen kanssa on harrastettava seksiä! Miehetkin raiskaa ja runkkaa ja pervoilee ja ties mitä! Mihin on kadonnut kaikki muu? Missä ovat tunteet kuten, rakkaus, intohimo, toisesta välittäminen?? SEKSI SEKSI SEKSI!!
Kommentit (27)
Ihmettelen itse usein samaa. Ei se seksi nyt niin ihmeellinen juttu voi olla, että siitä täytyy jatkuvasti jauhaa ja sitä joka tuutista tunkea. Parisuhteitakin kaatuu pelkän seksin takia, vaikka muuten kaikki sujuisikin. En ymmärrä.
Itselläni fyysisesti kyllä paikat pelaa jos siihen hommaan ryhtyy, ei siinä mitään ongelmaa ole. Ei vaan huvita tai kiinnosta, mieluummin vaikkapa luen kirjaa tai käyn kävelyllä.
Seksi pyörittää maailmaa, on se vaan niin tärkeää. Seksin määrittely viihde- ja seksiteollisuuden esikuvien kautta kyllä ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 17:34"]
Ihmettelen itse usein samaa. Ei se seksi nyt niin ihmeellinen juttu voi olla, että siitä täytyy jatkuvasti jauhaa ja sitä joka tuutista tunkea. Parisuhteitakin kaatuu pelkän seksin takia, vaikka muuten kaikki sujuisikin. En ymmärrä.
Itselläni fyysisesti kyllä paikat pelaa jos siihen hommaan ryhtyy, ei siinä mitään ongelmaa ole. Ei vaan huvita tai kiinnosta, mieluummin vaikkapa luen kirjaa tai käyn kävelyllä.
[/quote]
No tottakai on normaalia, että parisuhde loppuu jos seksi ei pelaa. Nimenomaan seksi erottaa parisuhteen muista ystävyyssuhteista. Miksi seukkaisin henkilön kanssa jonka kanssa seksi ei pelaa?
En minäkään ymmärrä, mutta jotenkin osaan jättää sen myös huomioimatta vaikka sitä tunkisikin joka tuutista. Oon myös tosi tyytyväinen siihen ettei mua seksi kauheasti kiinnosta. Olis kamalaa jos seksi ois mielessä joka päivä tai monta kertaa viikossa. Ois ikään kuin sen vanki, nyt on vapaa.
Seksi on niin tärkeää siksi että se on tyydyttävää.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 14:22"]
Kunnon hieronta on parempaa kuin seksi. Hyvä romaani on parempaa kuin seksi. Suklaa on parempaa kuin seksi. Ja silti sitä saamarin seksiä tunkee joka tuutista. Rasittavaa.
[/quote]
Kannattaa mennä juttelemaan mielenterveysongelmista ammattilaiselle.
Seksiä tuntuu tosiaan olevan joka paikassa esillä. Nuorillekin oikein tyrkytetään kuvaa siitä, että kun olet super seksuaalinen (seksin harrastamisen suhteen) niin olet normaali, menestyvä, nuori, haluttava, kaunis/ komea jne. Missään ei sanota, että on ihan normaalia haluta seksiä kerran kuussa tai ei ollenkaan. Vaikka onhan se. Normaalia.
Kyllähän sen näkee parhaiten nykyajan tv-sarjoista ja elokuvista, mainoksista ja ihan yleisestä ilmapiiristä. Sinkkuelämää sarja nyt ihan esimerkkinä. Seksi myy jostain syystä.
Onhan se toisaalta hyvä, että ollaan avoimia seksuaalisuuden suhteen. Harmittaa vaan kun etenkin media luo kauheita paineita seksin suhteen. Pitäisi olla seksikäs, harrastaa usein seksiä ja mahdollisimman monissa asennoissa. Sen pitäisi aina olla suurta hekumaa ja orgasmeja kasapäin.