Tietääkö joku Nosh-mekoista? Hehku-mekko kyseessä
Hehku-mekko siis kiinnostaisi, mutta katselin myyjien laittamia kuvia Instassa. Mekko näyttää makkarankuorelta monen myyjän päällä. Osaisiko kukaan sanoa, ovatko ottaneet liian pienen mekon jostain syystä vai onko mekko hyvin pientä kokoa? Kysyin yhdeltä myyjältä, mutta en oikein saanut minkäänlaista vastausta. Oisko jollain täällä kokemusta? Olen kokoa 38/40. Noshin M-koko on vähän ollut iso mulle, S taas sitten vähintään hihoista lyhyt.
Kommentit (3)
Kaikkien Nosh vaatteiden kohdalla on oma mittataulukko. Se on aina pitänyt paikkansa kun olen itse tilannut siellä vaatteita. Joskus tilaan S kokoa ja joskus M kokoa, riippuu mitoista.
Noshin mitoitus on kyllä
Ihan kummallinen. Käytän arjessa sekä merkkivaatteita että h&m, Lindex ja useimmiten vaatteet istuvat minulle hyvin. Käytän yläosissa ja mekoissa kokoa S ja alaosissa XS, pituutta minulla on 170cm. Noshilla hartioiden leikkaukset ovat ihan kummallisissa kohdissa ja muutenkaan kaula-aukot eivät imartele. Istuvuudesta puhumattakaan. Materiaalit heillä on hyviä ja joskus ihan kauniitakin kuoseja, mutta mikään ei istu minulle hyvin.
up