Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naturdiet, nutrilett ja easydiet

Vierailija
05.05.2014 |

tilasin eilen kuukauden ajaks kys. tuotteita, otin eri merkkejä kun oli alennuksia. tarkotus olis saada buustia laihikseen, 1kk ajan menisin siis näillä... paino atm 92kg, 103kgsta oon lähtenyt ja 65kg on tavotteena. mielipiteitä, vinkkejä, ym? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 12:14"]

tilasin eilen kuukauden ajaks kys. tuotteita, otin eri merkkejä kun oli alennuksia. tarkotus olis saada buustia laihikseen, 1kk ajan menisin siis näillä... paino atm 92kg, 103kgsta oon lähtenyt ja 65kg on tavotteena. mielipiteitä, vinkkejä, ym? :)

[/quote]

Vinkki, pysy tiukkana, se palkitsee kyllä.

Vierailija
2/6 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 12:14"]

[/quote]

Vinkki, pysy tiukkana, se palkitsee kyllä.

[/quote]

Kuukaudessa ehdit pudottaa pussikuurilla n.10 kiloa, mutta jos intoa riittää, voit jatkaa pidempäänkin. Helpompaa se on kuin taiteilla sopivan kalorivajeen kanssa. Kun olet tavoitepainossa, palaa hiljalleen tavalliseen ruokaan ja opettele sellainen ruokamäärä ettei painosi nouse tai laske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu siks nimenomaan alankin syömään näitä, kun oikeiden valintojen tekeminen kaupassa ja kotona on mulle niin vaikeeta, nyt ei sit tarvi miettiä mitä syö ja kaupassakaan ei tarvi käyä. tää on ehkä mulle se helpompi keino :)

ap

Vierailija
4/6 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu siks nimenomaan alankin syömään näitä, kun oikeiden valintojen tekeminen kaupassa ja kotona on mulle niin vaikeeta, nyt ei sit tarvi miettiä mitä syö ja kaupassakaan ei tarvi käyä. tää on ehkä mulle se helpompi keino :)

ap

Vierailija
5/6 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kokeillut korvata noilla koko ruokavaliota, mutta ajoittain kiireiselle laihduttajalle kuten minä ovat olleet toimivia silloin tällöin. Ja kiireisellä tarkoitan siis sitä, kun esimerkiksi töissä ei ehdi aina syömään kunnolla niin on helppo vetää nopeasti joku pirtelö/patukka. Ja varsinkin nuo makeat ateriankorvikkeet auttavat kyllä sitten kun tekee mieli jotain herkkua (vaikken niistäkään ole kokonaan luopunut) :) 

Vierailija
6/6 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin maaliskuun alussa 98,5 kilosta. Paino putosi kolmessa viikossa 10 kiloa. Sen jälkeen en enää pysynyt tiukkana ja aloin vaihdellen syödä holtittomasti ja taas paastota pusseilla monta päivää.

Kaskas, tänään aamupaino 99,6 kiloa.