Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi alastonsuomi-aiheinen ketju poistettiin?

Vierailija
05.05.2014 |

Kerrohan sinä, joka vaadit sen poistoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se oli yksi suuri mainos koko ketju.

Vierailija
2/7 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tuli itselleni tunne, että minäkin alan pyytää ylläpidolta ketjujen poistoa aivan millä tahansa diipadaapa-kriteereillä. Ilmeisesti ylläpito poistaa ketjuja vain jos joku pyytää välittämättä siitä, onko pyyntö aiheellinen. Esimerkiksi vastaava sisällöltään kiistanalainen ketju olisi "olen maksullisissa käyvä mies, haluatko kysyä minulta jotain" tms. - eli jonkun mielestä aiheeltaan moraaliton mutta sisällöltään asiallinen. Kuitenkin tuollaiset ketjut ovat saaneet tähän mennessä jäädä ilman että  joku mamma hermostuu. Logiikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 12:10"]

[/quote]

Jos se oli sinusta mainos, tarkoittaako se sitä, että kaikki muutkin ajattelevat samoin?

Mitä mainosta muuten on siinä, että kysymysten ja vastausten kautta esitetään yksinäinen sinkkunainen, jolla ei ole muutakaan tekemistä kuin roikkua ko. sivustolla?

Miksi täällä saa sitten keskustella muista sivustoista, mutta tuosta sivustosta ei, koska juuri sinä et halua?

Vierailija
4/7 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Samalla tavallahan kaikki muutkin ketjut on mainosta..jotakin blogia käsittelevä ketju on automaattisesti mainos, jotakin tuotetta tai kauppaketjua käsittelevä ketju on myös mainos. Mistään ei voi keskustella, kun kaikki on vaan mainosta.

Vierailija
5/7 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 12:14"]

[/quote]

Jos se oli sinusta mainos, tarkoittaako se sitä, että kaikki muutkin ajattelevat samoin?

Mitä mainosta muuten on siinä, että kysymysten ja vastausten kautta esitetään yksinäinen sinkkunainen, jolla ei ole muutakaan tekemistä kuin roikkua ko. sivustolla?

Miksi täällä saa sitten keskustella muista sivustoista, mutta tuosta sivustosta ei, koska juuri sinä et halua?

[/quote]

Rauhoitu nyt, en mä sitä ylläpitoon ilmoittanut.

- 2

Vierailija
6/7 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 12:14"]

[/quote]

[/quote]

Rauhoitu nyt, en mä sitä ylläpitoon ilmoittanut.

- 2

[/quote]

No kyllä mua ottaa päähän jos ihan asiallinen ketju poistetaan. Ylläpidolla ei tunnu olevan mitään kriteerejä käytössään, eivät osaa tehdä eroa ketjulle,  jossa solvataan ja käytetään asiatonta kieltä vs. ketju, jossa keskustellaan asiallisesti.

Vierailija
7/7 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no suomalaiset ovat tärähtäneita oman alastomutensa kanssa!!! Menkää tonne ulos vaan ilman vaatteta mitäs siitä turhaan ujostella.. Tää on muuten joku irstailuyhteiskunta.