Huomenta! Tänään oli mies keittänyt aamulla itse kahvin
Ei ole sitä varmaan 7 vuoteen tehnyt. Huomaa, ettei sitä harmita töihin lähtö, kun on enää 5 päivää töitä. Ihanaa, kun alkaa loma.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mies muuttuu taas siksi kivaksi ja huumorintajuiseksi mieheksi, joka hän oli kun tapasimme, kun saa olla lomalla. ap
Meillä on aika samoin.
Ei ole kyllä paha eikä inhottava työaikoinakaan, mutta lomalla on varsinainen ilopilleri, rento ja huoleton.
Työt on ikävä kyllä hoitaa :(
Mutta mukavaa päivää sulle😊
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä tällaisia miehiä?
Mieheni keittää yleensä aina itse kahvinsa. Joskus minäkin laitan hänelle sen valmiiksi. On myös yleensä aina hyväntuulinen.
Nyt tuhisee vielä vieressäni. Kun herää antaa minulle hellän suukon ja kysyy pitäiskö mennä aamiaiselle.
Haluan rakastella, joten vastaan hänelle että voi aloittaa minusta ;)
Meillä mies keittää aina aamukahvin, usein aamuteenkin. Luulin sen olevan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies muuttuu taas siksi kivaksi ja huumorintajuiseksi mieheksi, joka hän oli kun tapasimme, kun saa olla lomalla. ap
Meillä on aika samoin.
Ei ole kyllä paha eikä inhottava työaikoinakaan, mutta lomalla on varsinainen ilopilleri, rento ja huoleton.
Työt on ikävä kyllä hoitaa :(
Mutta mukavaa päivää sulle😊
Meillä näkee selkeesti, kuinka inhoaa töitään. On inhonnut jo 11 vuotta. Kun tänne tulin ja hän teki toisia töitä, sellaisia mistä piti, niin oli ihan erilainen mm rento, huumorintajuinen yms. ap
Mitä helevettiä!
Täällä pitää kirjoittaa: Mies ei taaskaan keittänyt aamukahvia.
Vähän pelottaa kyllä taas tammikuu, koska silloin alkaa stressi ja hän muuttuu taas ilkeäksi. ap
Meillä mies kyllä palvelee ihan itse itsensä. Sanoin hänelle vuosia sitten etten ole hänen äitinsä. Jos aikuinen ihminen ei saa itselleen syömistä ja juomista, niin nääntyköön nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Vähän pelottaa kyllä taas tammikuu, koska silloin alkaa stressi ja hän muuttuu taas ilkeäksi. ap
Ehkä myös vähän murhanhimoiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies keittää aina aamukahvin, usein aamuteenkin. Luulin sen olevan normaalia.
Miksi tuo olisi yhtään sen normaalimpaa kuin se, että puoliso (vaimo) keittää? Eiköhän se mene joka perheessä vähän omalla tavallaan? Luultavasti yleensä se joka ekana herää, keittää, jos itse juo kahvia....?
Miehelläni on koulutus paljon parempiin töihin eikä hän tykkää fyysisesti raskaasta työstä. ap
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on koulutus paljon parempiin töihin eikä hän tykkää fyysisesti raskaasta työstä. ap
Turhaa alapeukutatte. Hänellä on selässä vikaa ja koko ajan on käsissä ja selässä särkyjä. Sitä on kurjaa katsella. ap