Vanhempani ilmoittivat että heille on turha mennä jouluna edes käymään
Perusterveet vanhempani 65vee blokkasivat minulta ja veljeltäni perheineen mahdollisuuden tulla heidän luokseen jouluksi. On kuulemma koronan vuoksi järkevää näin. On tää kyllä naurettavaa.
Kommentit (24)
Fiksut vanhemmat sinulla. Harmi, ettei vanhemmillasi ole läheskään yhtä fiksua lasta. Itsenäisty ja kustanna oma joulusi.
Vierailija kirjoitti:
Fiksut vanhemmat sinulla. Harmi, ettei vanhemmillasi ole läheskään yhtä fiksua lasta. Itsenäisty ja kustanna oma joulusi.
Täällä turhan ilkeitä.
Kyllä se nyt on aika vakiintunut tapa, että lähimmät ihmiset vieraillaan puolin ja toisin joulunpyhien aikaan. - Tänä outona vuonna niin ei toki meilläkään tehdä, eikä kenenkään ole syytä vinkua, jos joku päättää suojata itsensä (tai lähimmäisensä) ja haluaa viettää erakkojoulun ja -pyhät. Sitä vastoin voisi miettiä, miten näitä nyt yksin/kaksin jääviä voisi erityisesti huomioida ja ilahduttaa - lähettää kukkasen, herkkuja, lasten askarteluja tms - tosin itse ainakin olen sitä mieltä, ettei ketään erakoksi jäävää tule nyt myöskään lähettää jonottamaan jotain tyhmää pakettia lähipostin ruuhkaan, ne Joulupöydän Konvehditkaan ei niin suurta iloa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi järkevä päätös. Miksi et kunnioita?
En ole hysteerikko. -ap-
Niin, eikö vanhemmillasi ole siis mielestäsi lupaa tehdä heille itselleen sopivin päätös? Pitäisikö sinun saada päättää heidän puolestaan. Onhan se toki kenkkua kun muut eivät toimi juuri niin kuin itse haluaisit heidän toimivan.
Viisaat vanhemmat, voisitte ottaa oppia