Missä maassa on upeimmat miehet?
Saa olla tumma, pitkä, lihaksikas ja kyvykäs (älyllisesti väittelemään valveutuneen naisen kanssa). Olen menossa jossain vaiheessa taas ulkomaille lomailemaan, saa olla rantakohde ja tietysti etelässä. Thaimaa on niin nähty, samoin Välimeren lomakohteet - mihin lähtisitte?
Kommentit (71)
Tanskassa on kyllä hyvännäköisiä miehiä. Huomaa ihan katukuvassa että komeita miehiä kävelee jatkuvasti vastaan. Täytyy tosin sanoa että myös naiset ovat siellä kauniita.
Tanskalaisilla on jotenkin sirommat piirteet mitä meillä.
Tsekki, Slovakia, Latvia ja Liettua
Viime Viron reissulla hotelliin saapui korjaamaan viottuneita lamppuja veret seisauttava komistus. Eipä siellä näytäkään olevan vain jotain lökäpöksyjä ;)
Vierailija kirjoitti:
On siinäkin otsikko. Lomalle mennään yleensä ihan muiden asioiden takia kuin miesten.
Tarkoitatko, että jos joku haluaa lähteä niiden miesten takia, se pitäisi kieltää?
Islanti
Kaikki miehet on viikinkejä
Suomessa. HUOM! Suomalaiset miehet! En ymmärrä miksi annatte suomalaisten naisten kiusata ja alistaa teitä näin? Olette upeita! En voi puhua kaikkien puolesta, mutta minua saisitte ainakin lähestyä useammin, jos haluat sinua arvostavan naisen :)
T. Puoliksi suomalainen nainen
Ei ainakaan Ruotsissa, jos tykkää vähän miehisemmistä miehistä. Norjassa asuneena sanoisin, että ei sielläkään, tosi paljon punapäitä, ei vaan iske. Italiassa oli komeita miehiä, Kreikassa ne on astetta limaisempia. Suomalaiset miehet on kahta kastia: joko pottunenäisiä, haaleita ja tanakoita tai sitten sporttisia ja ihan kivankin näköisiä. Mies ei saa olla liian kaunis, enkä tykkää tästä hipsterimuodistakaan rullalautoineen,käsilaukkuineen. Hmm, ääni Italiaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa. HUOM! Suomalaiset miehet! En ymmärrä miksi annatte suomalaisten naisten kiusata ja alistaa teitä näin? Olette upeita! En voi puhua kaikkien puolesta, mutta minua saisitte ainakin lähestyä useammin, jos haluat sinua arvostavan naisen :)
Oon mäkin puoliverinen. Mulle ei vaan sopinut ja päädyin yhteen toisen maalaisen kanssa. Jos tykkäät jäyheistä niin mikä ettei. Ite kaipaan romanttisia eleitä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos 🥰 en itse edes lähesty suomalaisennäköisiä naisia enää. Etniset naiset ovat ihania ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinäkin otsikko. Lomalle mennään yleensä ihan muiden asioiden takia kuin miesten.
Joo ihan "sattumaa" vaan että matka suuntautuu aina alanayaan.
Kenen matka? Matkustelen aika paljon, myös ilman puolisoa, mutta eipä ole koskaan tullut käytyä. Eikä ole unelmakohdelistallani.
Ja upeimmat miehet ovat Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos 🥰 en itse edes lähesty suomalaisennäköisiä naisia enää. Etniset naiset ovat ihania ❤️
Niin, miksei suomalaiset naiset saisi hehkuttaa muita, kerta miehetkin saa?
Vierailija kirjoitti:
Kroatia ja Italia 😍
Krotialaiset kyllä, mutta tuntemani italialaiset miehet ovat lopulta aika pienikokoisia.
Suomessa on upeimmat miehet, mutta femakkolandiassa sille ollaan sokeita.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Vierailija kirjoitti:
Niinkö luulet? Ette viitsi vaivautua kauniiden balttien hyväksi. Muutamaa onnistujaa ei lasketa.
Tunnen pankkialalta pitkän ja komean kroatialasen sekä saksalaisen. MIehekkäitä miehiä ja fiksuja.
Tosin kumpikaan ei ole kiinnostunut parisuhteesta, kun naisia riittää muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö luulet? Ette viitsi vaivautua kauniiden balttien hyväksi. Muutamaa onnistujaa ei lasketa.
Sinäkään et vaan ymmärrä hyvän päälle. Moni nainen haaveilee maailmalla suomalaisesta miehestä.
Tanskassa