Vaimo läpsäisi poskelle. Pakkaanko kamani ja lähden?
Jäänkö odottamaan lisäväkivaltaa vai pelastaudunko nyt heti?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:28"]Jäänkö odottamaan lisäväkivaltaa vai pelastaudunko nyt heti?
[/quote]
Lähde. kenenkään ei tarvitse sietää paskaa kohtelua.
Jätä jos ei muuten osaa kommunikoida tai menkää johonkin kouluun, esim parisuhdeterapiaan.
Väkivalta on väkivaltaa. Tahdotko olla väkivaltaisessa suhteessa?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:49"]Joo, terapia jatkamisen ehdoksi.
[/quote]
Suomessa ei tosin ole naisille väkivaltaa ehkäisevääterapiaa kuin vain Helsingissä vertaa esim miehille tarkootettu lyömätön linja suomi on tässä suhteessakin taka Pajula. Naisetkin on väkivaltaisia.
Yhdestä poskelle läpsäisystä ei kannata vetää herneitä nenään ja pakata kamppeita. Jätä jos toistuu.
Ansaitsitko sen? Kuitenkin nalkutit tai sitten pihtasit. Tai et tuonut pullonavaajaa tarpeeksi nopeasti tai omit kaukosäätimen itsellesi. Mene nyt itseesi ja opi huomioimaan puolisosi.
Jätä se sika! Run, Forest, run!
Lähdettiin lapsien kanssa veljeni luokse täksi yöksi. En tiedä miten tästä eteenpäin, mutta väkivaltaiseen suhteeseen en aio ainakaan jäädä. Olimme illan aikana juoneet pari pulloa viiniä, ja vaimoni kysyi mitä mieltä olen uudesta naapuristamme (nuori nainen). Kerroin hänellä olevan isot tissit ja kiihottava perä, ja samassa vaimoni läpsäisi minua poskelle. Ikävää heittää 15 vuoden yhteiselo roskiin, varsinkin kun koskaan ennen ei ole mitään vastaavaa tapahtunut, mutta jos jotain olen Av:lta oppinut, niin sen että yksikin lyönti on liikaa. Ap
Vaikka olisit kertonut naineesi naapurianne niin vaimollasi ei olisi ollut mitään oikeutta lyödä sinua. Hyvä että lähdit.
Mistä nalkutit?