Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parkkeeraisit tässä tilanteessa?

Vierailija
04.05.2014 |

Parkkipaikalla on kaksi autoa pysäköitynä niin, että niiden väliin mahtuisi kaksi autoa parkkiruuduista piittaamatta tai yksi auto kokonaiseen ruutuun. Miten ajaisit?

Mietin teinkö oikein vai en ja sainko aiheelliset vai aiheettomat moitteet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutuun ilman muuta, muiden säätämisen takia ei kannata itse alkaa kikkailemaan. Virkaintoinen parkkipirkko saattaa kirjoittaa sinullekin lapun, jos autosi ei ole ruudussa.

Vierailija
2/6 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutuun vetäisin. Ei oo mun murhe jos joku on vetänyt siihen autonsa miten sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajaisin siihen ruutuun. Sillä tavalla autojen vaihtuessa ruudut taas menevät oikein ja koko parkkipaikka-alue tulee käytettyä optimaalisesti. Jos parkkeeraisin siten, että nyt jäisi vielä yhdelle autolle tilaa, sama ongelma jatkuisi seuraavilla parkkeeraajilla ja jossain muualla olisi jatkuvasti hukkakäytöllä olevaa tilaa.

Toisaalta jos parkkipaikka olisi sellainen, että sinne kaikki tulevat suunnilleen samaan aikaan ja taas poistuvat kerralla (esim. toimistorakennusten parkkialue), silloin tuota mainitsemaani hyötyä/haittaa ei olisi, vaan kannattaisi optimoida sen kannalta, että parkkipaikat tulee sillä hetkellä käytettyä järkevimmin.'

En tiedä mitä pysäköinninvalvoja tästä olisi mieltä, näin itse järkeilisin.

Vierailija
4/6 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/6 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutuun tietenkin

Vierailija
6/6 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutuun jos mahtuu. Siihen joka mahdollistaa kuljettajien pääsyn autoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme