Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävät asiat joista TYKKÄÄT?

Vierailija
04.05.2014 |

Vastineeksi tuolle toiselle ketjulle. :-D

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanankakan haju on iihaanaaa...

Vierailija
42/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään syödä räkääni. Kaivan nenääni jatkuvalla syötöllä (heh) yksin ollessani. Paras ja tyydyttävin on sellainen iiiiiiso kovettunut, karstainen valtava köntti, jonka perässä tulee komeettamainen limahäntä. Sen kun saa ulos ja syötyä, on ihanan puhdashenkinen olo. Ah. Äsken juuri koin tämän onnen hetken arjessani.

Joskus olen vahingossa niistänyt tuollaisen unelmaklimpin nenäliinaan, mutta olen sitten syönyt sen siitä nenäliinasta sitten. Silloin se vaan ei ole ollut enää niin mukavan lämpöinen, vaan se limahäntä on ehtinyt viilentyä jo.

Jos joku pistää paremmaksi, luovutan ällökuningattaren kruununi nöyränä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön nahkaa sormista ja jalkapohjista, oikeasti! Leikkaan saksilla kuollutta paksua ihoa kantapäästä ja syön sitä!

Vierailija
44/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällökuningatar jatkaa

Raaputan myös lapseni päästä karstaa ja syön sitä.

dippailen sormiani pildeeni ja haistelen niitä kiinnostuneena.

Puristan mieheni selästä ihania, kypsiä mustapäitä ja syön ne.

P.S. En hetkeäkään epäile evoluutioteoriaa, vaan syleilen sisäistä apinaani päivittäin.

Vierailija
45/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön myös korvavaikkuani ja rähmää silmistä sekä kynsiä, räkää ja nuolen haavasta verta, ainut mitä en syö on pee aska ja muu alapään erite, tykkään myös pyörittää käsiä kainaloissa ja haistaa, joskus myös pallihikeä haistelen sekä esim rannekellon alla hautunut haju on nannaa yms yms yms.

t. nahkan syöjä

Vierailija
46/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällökuningatar nahan syöjälle: Respect! 

Syötkö myös rupia? Ihania, kypsiä, irtoamaisillaan olevia rupia...?

Vierailija
47/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:57"]

Ällökuningatar nahan syöjälle: Respect! 

Syötkö myös rupia? Ihania, kypsiä, irtoamaisillaan olevia rupia...?

[/quote]

SLURPS! se unohtui!

Vierailija
48/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelen mustapäitä mun miehen selästä. Mä toivon, että sille tulis niitä useemmin, koska se on niin kivaa hommaa.

Syön oliiveja suoraan purkista, mutta en tiedä onko tää tarpeeks ällö tapa. En vaan koskaan oo tavannut ketään muuta, joka nauttis siitä. Samaten ne kaupoista ostettavat herkkusienet syön kaikkein mieluiten raakana suoraan laatikosta.

Ja korvavaikkua tulee maisteltua. Siis kaivelen korviani ja imeskelen sormiani sen jälkeen. Silti toi rään syöminen oksettaa mua jo ajatuksen tasolla ihan hirveesti.

Vierailija
49/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ällökuningatar on huippu :D
Itse nypin kaikkea mutten todellakaan tajua mitä intoa niitä on SYÖDÄ. Rakastan karstan rapsuttelua ja ummehtuneen rannekelloihon haistelua minäkin. Ohh, joskus mulla oli massiivinen puinen sormus ja iho sen alla oli ihanan hajuista!

Vierailija
50/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:50"]

Ällökuningatar jatkaa

Raaputan myös lapseni päästä karstaa ja syön sitä.

dippailen sormiani pildeeni ja haistelen niitä kiinnostuneena.

Puristan mieheni selästä ihania, kypsiä mustapäitä ja syön ne.

P.S. En hetkeäkään epäile evoluutioteoriaa, vaan syleilen sisäistä apinaani päivittäin.

[/quote]

Hyh hyh, sinä olet kyllä voittaja :0

Vierailija
51/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reikäfetissi, eli aina kun näen reiän kuvittelen että puristan sieltä ison "madon" ulos, esim siinä toisessa ketjussa oli kuva siitä kallosta jossa oli lasten maitohampaat ja pysyvät hampaat, mun mielestä se kuva oli kiehtova ja kuvittelin päässäni että puristan ne hampaat niistä koloista ulos :D

Samoin mun exä antoi mun ottaa suullani sen finnejä, nykyinen ei anna. Mustapäitä rakastan puristaa, mutta itselläni niitä ei ole ja nykyinen ei meinaa niitäkään antaa ottaa. Katselen sitten usein netistä niitä videoita joissa puristetaan jättimäisiä mustapäitä ja saan tietynlaisia kiksejä.

Pureskelen myös varpaankynsiäni, se on yks kivoimpia juttuja joita teen itsekseni. Tykkään myös haistella pikkuhousujani.

Vierailija
52/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti teitä :D

Vierailija
53/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön minäkin myös aina ruvet. Jos puhtaasta kädestä lähtee nahkaa niin syön ne ( jaloista en syö). Minustakin on kiva puristaa finnejä, harmi kun en missään pääse niihin käsiksi. Finnien puristelu on samalla lailla rentouttavaa kuin kupalamuovin paukuttelu.

En kuitenkaan ikinä söisi vauvan päästä karstaa enkä mitään hilsettä yök.

Luulen, että se on joku alkuihmisen ominaisuus jolloin oli tarpellista syödä kaikki ravinnoksi kelpaava jotta selviää.

Vierailija
54/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yököti yök.... pystyn ymmärtämään vielä jollakin yökötystasolla senkin jos syö omia räkiään ja haistelee omia lemujaan, mutta tuo menee jo yli, että syö toisten eritteitä, finnien puristusmönjiä ja päätöhkiä. Ei saamari.

Vierailija
55/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnien ja mustapäiden puristelu mieheltä täälläkin :) Nautinnollisin on sellainen oikein iso finni, joka purskahtaa ja sieltä tulee lisää ja lisää. Samoin iso mustapää, joka jättää reiän ihoon - aah. Harmi kun sellaisiin oikein meheviin pääsee kiinni liian harvoin. 

Omaa räkääni syön minäkin, haistelen pikkuhousunsuojaa ennen roskiin heittämistä ja nautin nuuskutella kynsiä, jos sinne alle on tullut jostain syystä mätää. Se mädän puristaminen ja makea tuoksu, jes :D

Vierailija
56/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yöööökk rään syöminen.. Mun mies syö kans aina ku silmä välttää, ekan kerran ku huomasin tän menin oksentamaan :x

Itse syön kanssa nahkaa jalkapohjistani. Oon tehnyt näin lapsesta asti, en vaan pysty lopettamaan! Se on niin hyvää! Mitä hikisempää sen parempaa.

Vierailija
57/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:21"]Hyi yöööökk rään syöminen.. Mun mies syö kans aina ku silmä välttää, ekan kerran ku huomasin tän menin oksentamaan :x

Itse syön kanssa nahkaa jalkapohjistani. Oon tehnyt näin lapsesta asti, en vaan pysty lopettamaan! Se on niin hyvää! Mitä hikisempää sen parempaa.

[/quote]

Ja on muuten saletisti maistuvampaa ku räkä ;)

Vierailija
58/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keitetty kukkakaali, njam

Syksy ja minä <3

Vierailija
59/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä vastauksia. 

Ällöttävin asia mistä 'tykkään' on varmaan se, että voin syödä vaikka päivän lämpimässä hautuneen keitetyn kananmunan tai yhtä kauan lämpimässä ollutta kalaa. Yritän kuitenkin välttää sitä. 

Sen lisäksi hamsterin papanat eivät ällötä minua esim.sängyssä mutta en halua niitä sinne kuitenkaan.

-Mies 29v-

Vierailija
60/83 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen sukuelimet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi