Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työelämä yhtä teennäistä näytelmää

Vierailija
13.12.2020 |

Mä oon havahtunut työelämän rooleihin ja näytelmään. Alkaen työhakemuksista ja työhaastatteluista. Esität roolia ja myyt itsesi tietynlaisena, että pääset jatkamaan näytelmää töihin. Siellä oltava niin innostunut ja kehitysmyönteinen ja etenet vain, jos nuolet oikeiden ihmisten peppuja ja kaveeraat oikeiden ihmisten kanssa. Jotenkin olen kyllästynyt tuohon teennäiseen näytelmään. Vaikka pakko sinne on pyrkiä, jos meinaa elämästään tehdä edes siedettävää.

Onko kokemuksia/näkemyksiä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menisin omana itsenä, ei kukaan palkkaisi. Olen laiska, työt ei kiinnosta pätkääkään, en halua kaveerata kenenkään kanssa ja ihmiset ärsyttää. Olen ahdistunut ja vttuuntunut. Työni teen kyllä mutta mitään intohimoja ei ole. Ylitöitä en tee ja senttiäkään en veny koska ei työnantajakaan veny mun hyväksi, päinvastoin.

Jos töitä haluaa, pitää esittäö innostunutta, kiinnostunutta, sosiaalista ja lempeää kynnysmattoa, joka ihastelee idioottien sisustus- ja vauvajuttuja loputtomasti ja antaa työnantajan viedä selkänahatkin.

Onneksi feministit ovat kieltämässä vankilat ja muut rangaistukset niin voi alkaa elämään ryöstelyllä.

Siis tämä viesti kiteytti täydellisesti juuri sen mitä hain takaa. Kiitos! Ei mene ihan täysin usko ihmisiin, kun löytyy sinunlaisiakin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla