Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En käy salilla suihkussa vaan vasta kotona. olenko ällöttävä?

Vierailija
04.05.2014 |

Eli 20min kuluttua yleensä kotona ja suihkuun. En liiku julkisilla.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään ällöä.

Mä taas käyn salilla suihkussa vaan sen takia ettei meillä ole suihkua.

Vierailija
2/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ällöttävää. Noin mäki tekisin jos salilla kävisin :D Kotona mukavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkään käy, mutta asun salin vieressä. en muutenkaan ymmärrä miksi sinne suihkuun olisi hirveällä hingulla muutenkaan rynnättävä heti. julkiset suihkut on ällöttäviä, ties minkä jalkasilsan sieltäkin saa. 

Vierailija
4/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Ihan eri luokan juttu kuin olla pesemättä vaatteitaan joka kerta (tuosta toisesta ketjusta).

Vierailija
5/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en käy välttämättä ollenkaan suihkussa salin jälkeen.

Vierailija
6/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käyn kotona suihkussa. Jumpan/salikäynnin jälkeen on 15-20min kävelymatka kotiin ja jos olen käynyt suihkussa olen uudestaan hikinen kun pääsen kotiin. Ärsyttää myös kuivata hiukset salilla suihkun jälkeen! Ja kotona on kivempi käydä suihkussa, ei ainakaan oo toisten jalkasienet omassa kylppärissä. Ja saa antaumuksella pestä etupyllyn, en tykkää kuurata sitä yleisessä suihkussa ja sit se jää likaiseksi :(

Vierailija
7/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihme kysymyksiä! ?

Vierailija
8/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Talvella mulla on kollarit ja tietty takki sitä varten että vedän päälle salin jälkeen niin ri muut vaatteet hikeenny.

Vierailija
9/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy minäkään, lasken kymmenen minuutin kävelyn kotiin vielä treeniin kuuluvaksi ja käyn sitten treenin loputtua kotona.

Vierailija
10/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, omituinen kysymys! Kävelen/pyöräilen ne hikiset salikamat päällä kotiin kilometrin matkan, ja käyn kotona suihkussa. 

Vierailija
11/26 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen hygienia salilla on? Oletteko koskaan nähneet laitteita pestävän tai suihkutiloja kloorilla?

Vierailija
12/26 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:32"]

Eli 20min kuluttua yleensä kotona ja suihkuun. En liiku julkisilla.

[/quote]

No et ole ällö ainakaan mun mielestä :) Itselläkin kuntosali melkeen kodin vieressä,hyvin voisin peseytyä vasta kotona,mut kaverin kans tapana käydä siellä pukkarin suihkussa.Sit vois olla vähän ällöä,jos lähtisi hikisenä johonkin ihmisten ilmoille ennen kotiin menoa.

Vierailija
13/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök. Ei tulisi mieleenikään vaihtaa vaatteita tai talvella heittää toppatakkia hikisten salivaatteiden päälle. Ehdottomasti suihkuun. Olet ällöttävä!

Vierailija
14/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn kotona, 10 min kävely. Käytän salille mennessä ulkoilupukua, mitä käytän vain ulkoillessa, en ihmisten ilmoilla, joten hikinen se on niistä ulkoiluvaatteistakin ja kävelen kotiin aina reippaasti, saatan jopa juosta. Käyn kyllä joskus saunassa, kun omaa saunaa ei ole, mutta pelkästään suihkussa en käy. 

Vierailija
15/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Suoraan kotiin ja omaan ihanaan suihkuun kaikessa rauhassa. 

Vierailija
16/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään suihkussa ja sitä ennen torstaina. Alapääsuihkussa aamuin illoin.

Vierailija
17/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn myös kotona suihkussa, salilta kotiin vähän yli 10 minuutin kävelymatka.

Vierailija
18/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käyn suihkussa ja vaihdan siellä vaatteet. Kukin tavallaan. Jos on ollut hyvin kevyt jumppa, voisin mennä kotiin ilman suihkussa käymistä.

Vierailija
19/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin suihkuun. Vaihdan hiestä märät salikamppeet lämpimiin "aftergym-rytkyihin" ja ajan omalla autolla vartin matkan kotiin. Joskus kun on ollut suoraan salilta menoa jonnekin niin olen tehnyt nihkeästi poikkeuksen. Ei se märkä pyyhe ja romppeet siel laukus kivoja ole O.o

Vierailija
20/26 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen myös noin. Mulla on todella kuiva iho ja joudun rasvaamaan tosi rasvaisella rasvalla aina suihkun jälkeen. En kertakaikkiaan jaksa odotella pukkarissa rasvan kuivumista ja inhoan vetää vaatteita hieman nihkeän ihon päälle. Mieluummin käyn suihkussa kotona, missä voin oleilla rauhassa pikkarit jalassa ja odotella rasvan kuivumista.