Säälittää 1-lapsisten vanhemmat jotka eivät
Kommentit (14)
No mitäs säälittävää siinä on? Lapset eivät ole kaikille koko elämä : )
Mua säälittää pedofiilien uhrit, rääkätyt eläimet, kidutetut ja vainotut ihmiset jne ja sua säälittää randomit joilla ei ole lapsenlapsia. Ok.
Jos he ovat yksilapsisten lastensa vanhempia, heillä on ainakin yksi lapsenlapsi.
On niitä kaksilapsisiakin jotka eivät saa lapsenlapsia..
Mua säälittää ihmiset, joiden elämän sisältö aikuisena on odottaa saako lapsenlapsia ja pohtia saavatko muut niitä.
Säälittää ne isovanhemmat jotka eivät jaksaisi ja haluaisi aina hoitaa kaikkia lastenlapsiaan. Tasapuolisesti pitäisi hoitaa ja se tarkoittaa sitä että joka viikonloppu on joku tuomassa vekaransa yökylään.
Olen itse ainokainen, enkä todellakaan aio tuntea painetta lisääntymiseen äitini takia. Onneksi hän ei ole mikään lapsi- ihminen, kuten en minäkään. Varmaan ihan syystä olen jäänyt ainoaksi. ;)
Tunnen perheen, jolla on 3 lasta eikä yhtään lastenlasta (eikä tod.näk. koskaan tulekaan). Mutta se pariskunta/perhe ei olekaan mikään perus lastenlapsia odotteleva marttyyripariskunta, vaan heillä on oikeasti vauhdikasta, värikästä ja mielenkiintoista elämää, mm paljon matkustelua, seurapiirejä ja muuttamista ulkomaille yms. En voisi kuvitellakaan heidän elämänsisältönsä olevan lastenlasten kyläilyjen odottelua.
2 lasta ja tuskin maltan odottaa että itsenäistyvät ja me päästään nauttimaan vapaammasta elämästä. Lapsenlapset? Ihan sama.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:30"]Tunnen perheen, jolla on 3 lasta eikä yhtään lastenlasta (eikä tod.näk. koskaan tulekaan). Mutta se pariskunta/perhe ei olekaan mikään perus lastenlapsia odotteleva marttyyripariskunta, vaan heillä on oikeasti vauhdikasta, värikästä ja mielenkiintoista elämää, mm paljon matkustelua, seurapiirejä ja muuttamista ulkomaille yms. En voisi kuvitellakaan heidän elämänsisältönsä olevan lastenlasten kyläilyjen odottelua.
[/quote]Minäkin vietän mielenkiintoista ja vauhdikasta elämää mutta olen tosi iloinen ja innoissani kesällä syntyvästä ensimmäisestä tyttärenpojastani. Missä kohtaa pitää olla marttyyri?
Mun vanhemmilla on 3 lasta ja miehen vanhemmilla 5. Ei lapsenlapsia. Voi olla, että vielä joku tulee, mutta sanotaanko nyt, että ei hyvältä näytä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:30"]Tunnen perheen, jolla on 3 lasta eikä yhtään lastenlasta (eikä tod.näk. koskaan tulekaan). Mutta se pariskunta/perhe ei olekaan mikään perus lastenlapsia odotteleva marttyyripariskunta, vaan heillä on oikeasti vauhdikasta, värikästä ja mielenkiintoista elämää, mm paljon matkustelua, seurapiirejä ja muuttamista ulkomaille yms. En voisi kuvitellakaan heidän elämänsisältönsä olevan lastenlasten kyläilyjen odottelua.
[/quote]Minäkin vietän mielenkiintoista ja vauhdikasta elämää mutta olen tosi iloinen ja innoissani kesällä syntyvästä ensimmäisestä tyttärenpojastani. Missä kohtaa pitää olla marttyyri?
[/quote]
ap:n aloitukseen viitattasin.
Aika moni taisi mennä aloittajan vipuun. Yksilapsisten vanhemmilla on määritelmällisesti vähintään yksi lapsenlapsi.
Sääli on sairautta.