Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eliittikumppanit -palvelu ihan vitsi?

Vierailija
13.12.2020 |

Olisi kumppanin etsintä edessä ja harkitsen tuota. Syy lähinnä se, että en jaksaisi kahlata läpi tindereitä ym. Olen 38v, kaksi lasta, olen akateeminen, urakeskeinen, olen urheilullinen, hyväkroppainen ja kaunis.

Olen hauska ja rento ihminen, mutta selkeästi vähintään keskiluokkainen ja työt on minulle nro 1 lasten jälkeen.
Mutta en edes tiedä olenko tarpeeksi "eliittiä" tuonne.:D

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee mieleen "eliittimiehenä", ettei etsimäni "eliittinainen" ehkä olisi kyllä työorientoitunut. Mitä hienoa tuossa siis olisi. 

Lapset taas eivät ole ongelma, koska sinänsä pidän lapsista plus iässämme ne lapset alkavat olla jo aika isoja, eli suurempia haasteita tuskin tulisi.

Jos etsisin jotakin "eliittinaista" niin ihanteellinen olisi perijätär, jonka intohimona on taiteen tekeminen tai vaikka esteratsastus. Rakentaisin tummahiuksiselle ponnaripäälleni, jolla on laadukkaiden viinien ja luomisen tuskan aistikkaasti uurtamat kasvot, ateljeen kaupunkiasuntomme toiseen kerrokseen. Raukeana lauantaiaamuna menisin kahvikupin kanssa aamutakissa käymään yläkerrassa, jossa eliittinaiseni maalaisi yllään muotoihin sopiva mutta silti väljähkö pilkullinen mekko - sellainen kuin herttuatar Katella - ja antaisin pusun otsalle ja kuiskaisin, että aamupala on katettu. 

No voihan sitä ajatella vaikka jonkin e-kontaktin osalta nimen perusteella että siellä on jokin robotti ja pannarista että siellä on jokin lettunaama.

Voihan asiat ja mielikuvituksen viedä äärimmilleen, mutta aika normaalia porukkaa on tuolla. Toki myös joitain kaivurikuskeja Pieksämäeltä tms,

Vierailija
42/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mätssissäkääm kaikki ole mätsejä. Tai pannukakussa pannukakkuja. Tai siitä en ole ihan varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisia ihmisiä sielä pyörii. Valitettavasti eliittiä ei ole muualla kuin nimessä.

Ja hinta, yksi kuukausi taitaa maksaa päälle 50 euroa, että näin. Pidempi pätkä toki suhteessa edullisempi, mutta hinta sit yli satasen.

Vierailija
44/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppanit ja elämänkoulun käyneet: onneksi näiden välissä on suuri joukko normaali järjellä varustettuja ihmisiä. Itse pidän näin 53-vuotiaana naisena vähän taukoa miehistä ja siivoilen Tinder-matcheistä turhimmat pois 😂

Onnea deittailuun sinä kovin erikoistunut lääkäri...

Vierailija
45/45 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppaneissa ei ole mitään muuta kuin eliitti rahastus. Ei kannata nädä vaivaa.

Kannattaa ehkä vilkaista näistä jotain, tinderin tilalle:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3899606/sinkut-kysely

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme