Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eliittikumppanit -palvelu ihan vitsi?

Vierailija
13.12.2020 |

Olisi kumppanin etsintä edessä ja harkitsen tuota. Syy lähinnä se, että en jaksaisi kahlata läpi tindereitä ym. Olen 38v, kaksi lasta, olen akateeminen, urakeskeinen, olen urheilullinen, hyväkroppainen ja kaunis.

Olen hauska ja rento ihminen, mutta selkeästi vähintään keskiluokkainen ja työt on minulle nro 1 lasten jälkeen.
Mutta en edes tiedä olenko tarpeeksi "eliittiä" tuonne.:D

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen "eliittimiehenä", ettei etsimäni "eliittinainen" ehkä olisi kyllä työorientoitunut. Mitä hienoa tuossa siis olisi. 

Lapset taas eivät ole ongelma, koska sinänsä pidän lapsista plus iässämme ne lapset alkavat olla jo aika isoja, eli suurempia haasteita tuskin tulisi.

Jos etsisin jotakin "eliittinaista" niin ihanteellinen olisi perijätär, jonka intohimona on taiteen tekeminen tai vaikka esteratsastus. Rakentaisin tummahiuksiselle ponnaripäälleni, jolla on laadukkaiden viinien ja luomisen tuskan aistikkaasti uurtamat kasvot, ateljeen kaupunkiasuntomme toiseen kerrokseen. Raukeana lauantaiaamuna menisin kahvikupin kanssa aamutakissa käymään yläkerrassa, jossa eliittinaiseni maalaisi yllään muotoihin sopiva mutta silti väljähkö pilkullinen mekko - sellainen kuin herttuatar Katella - ja antaisin pusun otsalle ja kuiskaisin, että aamupala on katettu. 

Vierailija
22/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V**tu oikein eliittikumppani! :'D Jos joku nostaa itsensä eliitiksi "perusihmisten" yläpuolelle, niin on kyllä jo minun silmissä pohjasakkaa vähintään henkisesti. Niin noloa. Jos ihan oikeasti pitää itseään hyvänä saaliina ja on tyytyväinen itseensä, niin ei ole tarvetta tehdä itsestään numeroa.

Vierailija
24/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se eliitti-liite tarkoittaa siinä että ovat tosissaan liikkeellä, eikä vain yhden illan juttuja etsimässä. Tuttavani, kolmen lapsen äiti tutustui siellä muutamaan mieheen, ja nyt on jo pari vuotta seurustellut yhden heistä kanssa. Olivat kaikki mukavan tuntuisia miehiä, vaikea olisi ollut valita heistä.

Vierailija
25/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen pitäisi jo ihan tuosta ymmärtää, että jos omakin kuvailusi mukaan olet vain "selkeästi vähintään keskiluokkainen", ja silti palveluun pääsit, ettei rima kovin korkealla ole?

Mikä ihme edes tuo selkeästi vähintään keskiluokkainen on? Keskiluokkaa kun ollaan tai ei olla. Ja sama myös ylemmän keskiluokan osalta. Vähintään. Mitä ihmettä.

Vierailija
26/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinkkuna  tulee tuosta Eliittikumppanit palvelimesta aina mieleeni vuosia sitten esitetty tv-reality: Suomen pisimmät treffit, jota Eliittitreffi näkyvästi sponsoroi. - Minulle jäi myös mielikuva, että valitsi ne "eliittiin kuuluvat" . joille annettiin mahdollisuus tavata ja kohdata ja löytää itselleen kumppani.

Yksi onnekas ja "eliittiin kuulunut" oli vasta ilm hiljattain puolisostaan Marttiina Aiolehdosta eronnut Esko Eerikäinen. - En tunne Eerikäistä varmaan ihan symppis ja mukava ja monen naisen päiväuni.

Mutta kun katselin kuinka hän sisällä deittinsä asunnossa söi lippis syvällä päässä ja muistaakseni jossain ruokakaupassa pyöriessä ja höpötti deiinsä rinnalla ensin , niin jotenkin koin, että jos haluttuun eliittiin kuuluvien joukon edustajien halutaan ja toivoaan olevan Eerikäsen kaltaisia, niin minun (miehen) on myönnettävä, ettei minusta ole heidän joukkoonsa.       

Vierailija
27/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tuo palvelun nimi, "Eliittikumppani", kuulostaa siltä, että en usko haluavani tutustua kehenkään sinne rekisteröityneeseen.

Vierailija
28/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahasti täällä kirjoitetaan. Minä itse mietin miehenä juuri noin kuin AP, miten löytäisin minulle sopivan naisen? Tinder ei kuullosta mun jutulta, koska maine on pelkkä panosaittina. Etsisin urheilullista hyvännäköistä, älykästä naista jota kiinnostaisi samanlaiset asiat. Lapset ei laske tasoa vaan kertoisi minulle että ei ole yksinelelijä tai nirppanokka.

Vierailija
29/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eliittikumppani on vain ja ainoastaan sivujen nimi. Todennäköisesti saat vain ja ainoastaan tasoistasi seuraa jos et suostu maksamaan paremmasta, yhden yön viihteestä. Todennäköisesti se vastapuolikin etsii sieltä eliittikumppania ja lapsesi sekä ikäsi saattaa vähentää valikoimaa. 

On se kumma että lapset ja ikä vähentäis arvostusta. Useimmilla tuon ikäisillä lapsia, etsivät oman ikäistään, ja erikoislääkäri tienaa hyvin. Ja tietämäni lääkärit huolehtivat itsestään, ovat hoikkia ja nuorekkaita.

Vierailija
30/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pahasti täällä kirjoitetaan. Minä itse mietin miehenä juuri noin kuin AP, miten löytäisin minulle sopivan naisen? Tinder ei kuullosta mun jutulta, koska maine on pelkkä panosaittina. Etsisin urheilullista hyvännäköistä, älykästä naista jota kiinnostaisi samanlaiset asiat. Lapset ei laske tasoa vaan kertoisi minulle että ei ole yksinelelijä tai nirppanokka.

Lapset eivät tarkoita ettei voisi elää yksin (esim.aikuiset lapset tai ex-puoliso lähihuoltaja) ja nirppanokkuudesta lapset eivät kerro yhtään mitään. Tietenkään.

Vierailija
31/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eliittikumppani on vain palvelun nimi

Vierailija
32/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös Eliittikumppanit ole (ollut?) myös maksullinen? - Joka taas tarkoittaa.....että joku tienaa epätoivoisuudella ja tai sillä, että joku haluaa löytää  "eliittiluokan kumppanin;"mitä ihmettä se sitten tarkoittaakaan...

Vierailija
33/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on kyllä paljon parempi ainakin seksiseuran hankintaan kuin Eliitti. M40

Vierailija
34/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh ei ole eliittiä

Vierailija
35/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselin eliittikumppanin naistarjontaa. kaikki olivat kuin toistensa kopioita. ei yhtään uskottavaa profiilia. näyttivät teeskentelijöiltä, jotka esittivät olevansa kaikki samanlaisia. itse en tietenkään tehnyt profiilia kun en kuulu eliittiin, mutta ihan mielenkiinnosta piti käydä katsomassa millaisia mielikuvituksettomia nousukkaita sieltä löytyy

Vierailija
36/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tyypit (lue naiset) pyörii tuolla kuvina vuodesta toiseen, ja et todellakaan voi olla varma onko siellä toisessa päässä iso karvainen mies, joka vain esittää kuvan naista? Rahallahan nuo keskustelut aina käydään tuolla, joka ikinen kysymys ja vastaus, että kyllä fiksumpi osaa kartaa tuollaisia palveluita, ja kiertää kaukaa tuollaiset 'palvelut'.

Valitettavasti kysyntää on, joten sitten markkinoitakin on tällaiselle katteettomille lupauksille.

Helpommalla pääsee vaikka suomi24 kautta, joka on täysin ilmainen. Tarvitse maksaa tällaisista parituspalveluista...

Vierailija
37/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on kyllä paljon parempi ainakin seksiseuran hankintaan kuin Eliitti. M40

Jos minä (2. mies) hakisin itselleni "eliittikumppania", niin päällimäisenä asiana häntä etsiessäni ei olisi se, miten helposti ja vaivattomasti pääsisin harrastamaan seksiä hänen kanssaan.

T. "26" 

Vierailija
38/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös Eliittikumppanit ole (ollut?) myös maksullinen? - Joka taas tarkoittaa.....että joku tienaa epätoivoisuudella ja tai sillä, että joku haluaa löytää  "eliittiluokan kumppanin;"mitä ihmettä se sitten tarkoittaakaan...

Samalla tavalla esim. Sanoma Oy:n e-kontakti on maksullinen. Ja myös suomi24 treffit on maksullinen, jos haluaa viestitellä yli 3 henkilön kanssa/pv.

Ja Tinder on maksullinen, jos haluaa kaikki profiilit esiin.

Ulkomaisista match.com on maksullinen.

Oikeastaan suurin osa deittisaiteista on maksullisia. Kuka noita ilmaiseksi pyörittäisi?!

Vierailija
39/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi palvelu muiden listassa. Eliittiä on kuten sanottu vain nimi. Vähän jäi hämäräksi, oliko kaikki käyttäjät edelleen olemassa vai ei. Systeeminä antaa muutaman naaman päivässä ympäri Suomea, joille voi lähettää viestiä. Olihan siellä(kin) fiksua porukkaa, mutta aika hidasta oli tuo kontaktien saaminen.

Vierailija
40/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee mieleen "eliittimiehenä", ettei etsimäni "eliittinainen" ehkä olisi kyllä työorientoitunut. Mitä hienoa tuossa siis olisi. 

Lapset taas eivät ole ongelma, koska sinänsä pidän lapsista plus iässämme ne lapset alkavat olla jo aika isoja, eli suurempia haasteita tuskin tulisi.

Jos etsisin jotakin "eliittinaista" niin ihanteellinen olisi perijätär, jonka intohimona on taiteen tekeminen tai vaikka esteratsastus. Rakentaisin tummahiuksiselle ponnaripäälleni, jolla on laadukkaiden viinien ja luomisen tuskan aistikkaasti uurtamat kasvot, ateljeen kaupunkiasuntomme toiseen kerrokseen. Raukeana lauantaiaamuna menisin kahvikupin kanssa aamutakissa käymään yläkerrassa, jossa eliittinaiseni maalaisi yllään muotoihin sopiva mutta silti väljähkö pilkullinen mekko - sellainen kuin herttuatar Katella - ja antaisin pusun otsalle ja kuiskaisin, että aamupala on katettu. 

Tästä kuvauksesta tuli ihan mieleen Riina-Maija Palander, ei tosin taida harrastaa esteratsastusta ainakaan hevosella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän