Vietimme parisuhde- iltaa mieheni kanssa. Olikin pieni pettymys
Vaikea peitellä omaa fiilistä. Kun fiilikset menee, niin ne menee.
Tänään työpäiväni jälkeen tilattiin kotiin ruokaa, söimme viinin kanssa. Kaiken arkikiireen keskellä seksissä ollut pari viikkoa tauolla. Itselläni ollut kokopäovän ”kuumottava” olo.
Illalla päädyimme rakastelemaan.
Kesken kaiken mies laukesikin yllättäen, liian nopeasti. Tämän jälkeen käperryimme sylikkäin makaamaan, mies ei sanonut sanaakaan, minä vain hymyillen että ”hups” ..
Mies nukahti tyytyväisenä. Nousin ylös ja kysyin kohta, nukutko oikeasti. Mies vastasi ”joo” ja veti peiton korviin.
Heräsi pian ja pyysi takaisin petiin kanssaan. Enää ei huvita koska meni fiilikset eikä ne noinvaan käänny takaisin hyväksi.
Olenko tiukkapipo? Miten pitäisi suhtautua?4
talvinen
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä ap:n mollaamista. Kyllä normaalin miehen pitäisi tajuta, että sängyssä pitää huomioida myös toinen,eikä alkaa kuorsaamaan, kun on itse saanut.
Ap tyytynyt vastaavaan jo vuosia?
Eikö se oo noloa miehelle kun tulee äkkiä. No kuitenkin, ei sitä hommaa saa siihen lopettaa. Ap sun pitää vaatia jos muu ei auta.
Kerroitko odotuksistasi ennen seksiä, ilman esileikkiä menoksi? Harva nainen, kun yhdynnässä saa...
Kyllä naisen pitää ottaa myös vastuuta omasta orgasmistaan, ja vaatia tasapuolisuutta, jos ei mies sitä itse ymmärrä. Olisi pitänyt sanoa miehelle että ei itse kerennyt vielä tulla.
Voi Erika parka. Sinulla takana työpäivä, tilattu ruoka ja viiniä, perseelleen mennyt rakastelu ja kello vasta puoli 7. Mitä tänään vielä ehtiikään tapahtua?
Kyllä mä olen joutunut nykyiselle puolisolleni ihan selittämään, että jos ei hoitele mua loppuun, on ollu paskaa seksiä mun mielestä, eikä sit tartte vongatakaan enää hänen minulta.
Mies siinä inisi, että ei se mieheltä onnistu se jatkaminen. Ilmoitin että niin kauan kuin sulla on suu ja kaks tervettä kättä ei tuo ole mikään selitys. Ja että ne kerrat kun mulle tulee ensin, niin lopetetaanko me silloinkin siihen.
Kyllä se mies on tän sittemmin hoitanut.
Vierailija kirjoitti:
Laita aamulla mies käsirautoihin ja pakota se nuolemaan sua kunnes laukeat.
Heh heh raiskaus vitsejä... huoh
"Seksi ei sujunut eilen eukon kanssa ---> sido se ja pakota aamulla ottamaan sulta suihin höhöhöhöhö röhröh"
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen joutunut nykyiselle puolisolleni ihan selittämään, että jos ei hoitele mua loppuun, on ollu paskaa seksiä mun mielestä, eikä sit tartte vongatakaan enää hänen minulta.
Mies siinä inisi, että ei se mieheltä onnistu se jatkaminen. Ilmoitin että niin kauan kuin sulla on suu ja kaks tervettä kättä ei tuo ole mikään selitys. Ja että ne kerrat kun mulle tulee ensin, niin lopetetaanko me silloinkin siihen.
Kyllä se mies on tän sittemmin hoitanut.
Tää on kyllä jo ahdistavaa, yök.
Mietipä tuo toisinpäin jos mies ei meinaa tulla?
Ei mulle ainakaan seksi ole paskaa vaikka en aina laukeamaan, enkä sysää omaa orkkua kokonaan miehen harteille.
Tuohan on kamalaa.
Olisiko siinä kohtaan pitäny saada se suu auki, ku näytti siltä et on jäämässä ilman?