Vietimme parisuhde- iltaa mieheni kanssa. Olikin pieni pettymys
Vaikea peitellä omaa fiilistä. Kun fiilikset menee, niin ne menee.
Tänään työpäiväni jälkeen tilattiin kotiin ruokaa, söimme viinin kanssa. Kaiken arkikiireen keskellä seksissä ollut pari viikkoa tauolla. Itselläni ollut kokopäovän ”kuumottava” olo.
Illalla päädyimme rakastelemaan.
Kesken kaiken mies laukesikin yllättäen, liian nopeasti. Tämän jälkeen käperryimme sylikkäin makaamaan, mies ei sanonut sanaakaan, minä vain hymyillen että ”hups” ..
Mies nukahti tyytyväisenä. Nousin ylös ja kysyin kohta, nukutko oikeasti. Mies vastasi ”joo” ja veti peiton korviin.
Heräsi pian ja pyysi takaisin petiin kanssaan. Enää ei huvita koska meni fiilikset eikä ne noinvaan käänny takaisin hyväksi.
Olenko tiukkapipo? Miten pitäisi suhtautua?4
talvinen
Kommentit (30)
No on kyllä aika junttia käytöstä. Tosimies olisi pitänyt huolen naisenkin nautinnosta. Suosittelen vaihtamaan parempaan, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi huonoon seksiin. On olemassa sellaisiakin miehiä, joita kiinnostaa kumppanin nautinto.
Ei kai sun nimi lue tossa viestin alaosassa
Vierailija kirjoitti:
Parhautta! :D
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä aika junttia käytöstä. Tosimies olisi pitänyt huolen naisenkin nautinnosta. Suosittelen vaihtamaan parempaan, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi huonoon seksiin. On olemassa sellaisiakin miehiä, joita kiinnostaa kumppanin nautinto.
Tässä odottelen aloittajan vastausta käyttikö hän tärkeintä seksi taitoaan, taitoa puhua.
Tässä odottelen aloittajan - joka reilusti kirjoitti omalla nimellään - kommentteja vastauksiin :)
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö se mies siellä sängyssä oli? Nainen voi seistä piiska kourassa vaatimassa paljon tekemättä itse mitään?
Erika! Kannustan puhumaan suoraan kumppanille, meillä on täällä tosi vähän mahdollisuuksia vaikuttaa teidän seksiinne. Tsemppiä, puhumalla se paranee.
No, vähästäpä ne fiilikset menee. Auta miestäsi uuteen nousuun!
Villi heitto hei, ootko puhumista koittanut?
Tiesikö mies että sua "kuumottaa"?
Otitko huomioon miehen väsymystä ja kahden viikon selibaattia? Huomioitko itse miestä?
Kannattaa olla suorempi noiden miesten kanssa ja kertoa suoraan ja mieluiten vielä näyttää kädestä pitäen.
Jos mulla jää kesken niin pyydän miestä hoitamaan loppuun asti tai sit hoidan itse. Jos ei tajua nättiä pyyntöä niin käsken.
Sen miehenkin usein saa sen verran pystyyn että kumpikin tulee tyydytetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Ensin siinä luki tosiaan nimi, nyt siinä lukee talvinen.
Käyttäjä37018 kirjoitti:
No, vähästäpä ne fiilikset menee. Auta miestäsi uuteen nousuun!
Sitähän mies yritti, mutta rouva kiukuttelee kuin pikku lapsi jolta vietiin kaikki lelut ja karkit kun kaikki ei menny niin kuin hän olisi halunnut.
Laita aamulla mies käsirautoihin ja pakota se nuolemaan sua kunnes laukeat.
Keskiverto mies harvemmin tajuaa että tuo on rouvalle jotain parisuhdeaikaa ja viinin perusteella sitä et oot kuumaa seksiä vailla.
Seuraavalla kerralla laitta miehelle päivällä tekstarilla mitä illalla tapahtuu, menet alusvaatteista vastaan ja sanot "nuole, pane, ei vielä, tee vielä kerran näin" jne.
Eipä ole Erika kaikkein välkyin, kun ei osannut tätä aloitusta seksi-palstalle laittaa.
Mies tiesi että mä en kerennyt saada. Silti veti peiton korviinsa.
Taisi herättyään huomata että harmistuin , siksi pyysi takaisin sänkyyn.
Ja varmaankin vain viereen pyysi, tuskin olisi alkanut virittelemään sekstailua uudestaan.
Ap
talvinen
Olisit mennyt istumaan naamalle ja vaatimaan käsittelyä.
Ketä tahansa ottaisi pattiin, kun mies laukeaa sekunnissa ja alkaa sitten nukkumaan. Ei se auta, että myöhemmin tulee pyytelemään uudestaan petiin. kyllä se juna meni jo.
Ihmeellistä ap:n mollaamista. Kyllä normaalin miehen pitäisi tajuta, että sängyssä pitää huomioida myös toinen,eikä alkaa kuorsaamaan, kun on itse saanut.
Mitä mies sanoi, kun kerroit miten koit tilanteen?