Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiskasvatustiede - pakenenko vai suoritanko loppuun?

Vierailija
04.05.2014 |

Löytyykö täältä ketään aikuiskasvatustiede pääaineena valmistuneita? Millaisia kokemuksia teillä on tutkinnolla työllistymisestä? Olen itse kandi kyseisestä pääaineesta ja nyt on harkinnan paikka teenkö maisteriopintoja lainkaan vai vaihdanko suuntaa. Olen todella huolissani ja epävarma työllistymisestä, mikä on syynä sille että näitä asioita nyt mietin. Sivuaineina olen lukenut mm. psykologiaa ja liiketaloutta. Mikäli maisteriopinnot suorittaisin, lukisin todennäköisesti lisää liiketalouden kursseja sekä mahdollisesti työpsykologiaa. Nyt kandidaatintutkinnon suorittaneena kuitenkin olisi vielä mahdollisuus vaihtaa suuntaa, joten haluaisin kuulla kokemuksia mikä ihan todella on tästä pääaineesta valmistuneiden työtilanne. Ei huvita opiskella tutkintoa turhaan.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen IT-tradenomi ja nyt ajattelin jäädä opintovapaalle opiskelemaan avoimeen yliopistoon aikuiskasvatustieteiden ja kauppatieteiden perusopinnot. Katson sitten niiden jälkeen, mihin suuntaan haluan lähteä. Tärkeintä on päästä pitämään paussia työelämästä ja oppia uutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä