Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loputon suru kalvaa mieltä.

Vierailija
13.12.2020 |

Syy mun huonoon jaksamiseen on se että monista on tullut niin vihamielisiä, järkyttävän itsekkäitä ja ylimielisiä. Katkeruutta ja surua on ilmassa paljon. Kaikki juoksevat nykyään maratooni ja ovat kilpailuhenkisiä.

Olen nuori ihminen ja en pystyis tehdä lapsia tähän maailmaan, olen pettynyt minua vanhempiin ihmisiin. Huomaa miten nää huonot piirteet tarttuvat sukupolvesta toiseen.

Joo hyvää joulumieltä kaikille, toiv nukkuisi pois. Kärsimys on suuri.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kuollut,kun suru on loputon

2/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meno ole ollut osapuilleen samanlaista vuosisatojen ajan. Ihminen on ihmiselle susi ja elämä on kilvoittelua. Ihmisen hyvinvoinnille on tärkeää, että on olemassa se pieni piiri, johon pystyy luottamaan täysin.  Kannattaa lopettaa se synkistely, sillä se ei auta yhtikäs mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37059 kirjoitti:

Eiköhän meno ole ollut osapuilleen samanlaista vuosisatojen ajan. Ihminen on ihmiselle susi ja elämä on kilvoittelua. Ihmisen hyvinvoinnille on tärkeää, että on olemassa se pieni piiri, johon pystyy luottamaan täysin.  Kannattaa lopettaa se synkistely, sillä se ei auta yhtikäs mitään. 

Ei tästä pääse eroon vaikka kuinka paljon yrittää muuttaa elämänsä, ympäristöä, asunto, työpaikka. Yhtä p askaa joka paikassa! Onneksi löytyy niitä helmiä joukosta. En muista että olisi ollut näin paha aikaisemmin.

Haluan normaali ilmapiiri ilman kilpailua, nokittelua, tehokkuutta. Ennen kaikkea kaipaan käyttäytymistavat ja rauhaa.

Vierailija
4/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitaa etsia se rauha itsestasi. Jooga ja meditaatio ja vastaavat usein auttaa. Onhan taa aika kamalaa jos pysahtyy miettimaan, mutta tsempit sulle. 

Vierailija
5/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ja aika useilla on ihan oikeata surua!

Vierailija
6/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että jos on itestään kiinni kaikki menee hyvin. Olen itse asiallinen ja rauhallinen ihminen. Sitten kun pitää muiden kanssa yrittää elää tällä planeetalla ja yhteisvoimin tehdä asioista hyviä, niin aina joku joka aiheuttaa ongelmia niin että kaikki muutkin joutuvat kärsii.

En ymmärrä miksi ei me ihmiset osata olla yhdessä ja kuunnella toisiaamme.

Vierailija
7/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sinäpä olet ilonpilkku ankeuden keskellä. Maailman muuttaminen alkaa itsestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän