Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta ei ole parisuhteeseen

Vierailija
04.05.2014 |

En ymmärrä miksei tämä voi mennä perille. Toki kaipaan läheisyyttä hetkellisesti, nautin ihmistdn seurasta mutta parisuhteessa olen yksinomaan onneton. Aina kun on jotain pientä säätöä ollut olen sanonut etten halua suhdetta, koska minusta ei ole siihen. Hajotat vain itsesi yrittäessäsi miellyttää minua.

Mutta eivät ne miehet usko, in ostuvat vain enemmän. Ovat viemässä vihille, vannovat rakkauttaan. Jo vuotta myöhemmin ollaan siinä pisteessä että mies vain vannoo rakkauttaan ja on pistänyt elämänsä paskaksi vuokseni, ei halua erota, tekee mitä vain ettei erota. Olen välittänyt näistä miehistä aidosti, olen varoitellut mutta he eivät ymmärrä. Nytkin eräs ex pistää viestiä kuinka kaipaa, haluaisi mennä naimisiin ja että "kaikki kyllä järjestyy".

Ei järjesty. :( olen hirviö, ja minun kuuluu olla yksin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole koiranomistajaksi eli en hanki koiraa.

Minusta ei ole äidiksi joten en hanki lasta.

Minusta ei ole lentäjäksi eli en hanki lentolupakirjaa.

Kannattaisiko ap:n olla hankkimatta parisuhdetta?

Vierailija
2/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useita vuosi sinkku. Sitten tapaan upean miehen, ihastun ja haluan läheisyyttä. Sanon etten halua sihdetta. Mies ei anna periksi. Kerron olevani katastrofi, tunnevammainen, huono seurustelukumppani. Katkaisen suhteen. Tyypillisesti mies jaksaa yrittää niin pitkään etten voi kun antaa periksi - kyllä olen heikko. Ehkä olen tällä kertaa parempi? Ehkä tämä on se oikea mies minulle?

Puoli vuotta eletään unelmaa, ja siitä se hidas tuho alkaa. En petä tai mitään, olen vain oma itseni. Anelen miestä lähtemään ajoissa kun en siihen itse enää pysty.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se hidas tuho alkaa? Mikä muuttuu puolen vuoden unelman jälkeen? Ja miksi?

Vierailija
4/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat yhdeltä naiselta jonka kerran tunsin. Oli melkoisen traumaattinen tapaus.

Vierailija
5/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos siinä kohtaa se mies vaan antaiskin sun olla oma kauhea itsesi ja antaisi sulle omaa tilaa?

Vierailija
6/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan saa ketään parempaa ja seurustelet, vaikket rakasta. Haluat läheisriippuvaisuuttasi jonkun ja saat siitä jotakin sairasta mielihyvää, kun mies haluaa normaalin parisuhteen kanssasi. Ihmetteletkö sä oikeasti, kun mies ei tajua, ettet halua parisuhdetta, vaikka kuitenkin ryhdyt parisuhteeseen?? Kai siinä nyt ajattelee, että mielesi on muuttunut. Hanki selkärankaa.

Vierailija
7/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:31"]Miten se hidas tuho alkaa? Mikä muuttuu puolen vuoden unelman jälkeen? Ja miksi?

[/quote]

Kun mikään ei riitä. Jos ei ole ongelmaa, on kehitettävä sellainen. Jatkuva epäily toisen motiiveista, luottamuksen puute. Ne alkavat kalvaa. Sanomattakin selvää että olen eroperheestä js elämäni on ollut pelkkää taistelua. Sen puoli vuotta elän kuin maniassa, jonka jälkeen alkaa epäilyttää.

Kuka minua voisi rakastaa?

Miehet ovat kyllä antaneet tilaa, mutta se vaikuttaa heihin niin voimakkaasti. Eräs lopetti työtkin tukeakseen minua.

En voi päästää lähelle, vaikka luulen päästäväni. En puhu minulle oikeasti vaikeista asioista.

Ap

Vierailija
8/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla todettu jotain persoonallisuushäiriötä/mielenterveysongelmaa? Miten seksi sujuu?

Vierailija
9/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorempana vähän samaa. Tän nykyisen miehen kanssa on vaan jotenkin päästy läpi noista kriiseistä, vaikka vaikeita aikojakin on ollut. Nyt ollaan oltu 4 vuotta naimisissa ja on ollut elämäni onnellisimmat vuodet, vaikka lapsen saaminen nostikin taas menneisyyden mörköjä pintaan.

Kannattais selvittää mahdollisuutta psykoterapiaan. Jotenkin on uskomatonta, ettei noi asiat vaikuttais mihinkään muuhun kun parisuhteisiin. Ja sitäpaitsi vaikuttaa siltä että pohjimmiltasi haluaisit pitkän ja onnellisen suhteen. Ne omat möröt pitää joskus kohdata, sitten kun siihen on valmis.

Vierailija
10/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sun "upeat" miehet taitaa olla yhtä hulluja kuin sinäkin.

Vierailija
11/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:32"]Ne sun "upeat" miehet taitaa olla yhtä hulluja kuin sinäkin.

[/quote]

Korkeakoulutettuja ovat olleet kaikki yhtä lukuunottamatta. Ihan tavallisia miehiä. Olen käynyt psykoterapiassa, mutta en uskaltanut puhua oikeista ongelmistani, vaan lähinnä menneisyydestä.

Kyllä, haluaisin pitkän onnellisen suhteen mutta samalla kaipaan haastetta ja jännitystä elämääni. Työni on hyvin haasteellinen, jokainen päivä on erilainen. En kestä tulla kotiin ja huomata että mies on siinä mihin aamulla jätin. Vaikka olisi ollut töissä siinä välissä.

Kaipaan parisuhdetta kovasti, mutta en ikinä saa niustä muuta kuin pahaa oloa itselleni. Sinkkuna olen onnellinen, mutta yksinäinen.

Vaikka terapiassa olen käynyt mitään diagnoosia minulle ei tehty. Myös persoonallisuustestit tehtiin, lieviä narsistisia piirteitä löytyy. Ihan normaalin rajoissa siinäkin mennään.

Seksistä pidän, ja nautin siitä valtavasti. En harrasta seksisuhteita, eli seksiä on vain kun seurustelen. Ja silloin sitä sitten onkin. Toki kuukautiskierto vaikuttaa asiaan, mutta väh. 3x/vk

Vierailija
12/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa..Jos et halua parisuhdetta, takuulla löytyy miehiä jouden kanssa voit vaan harrastaa seksiä/saada läheisyyttä ilman parisuhdetta. Miksi alat parisuhteeseen kun et sitä halua? Syy taitaa olka narsismisi: saat nautintoa siitä että ne miehet joiden pään sekoitat epäjohdonmukaisella käytökselläsi yrittävät niin kovasti olla kanssasi. Pohjimmiltaan pelkäät että kukaan ei oikeasti halua sinua. Siksi leikit noita kissa-hiiri-leikkejä. Annat ymmärtää että haluat seurustella ja sitten et halua. Helppo mutta epäreilu tapa saada ihmiset juoksemaan perässäsi.

Vierailija
13/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa..Jos et halua parisuhdetta, takuulla löytyy miehiä jouden kanssa voit vaan harrastaa seksiä/saada läheisyyttä ilman parisuhdetta. Miksi alat parisuhteeseen kun et sitä halua? Syy taitaa olka narsismisi: saat nautintoa siitä että ne miehet joiden pään sekoitat epäjohdonmukaisella käytökselläsi yrittävät niin kovasti olla kanssasi. Pohjimmiltaan pelkäät että kukaan ei oikeasti halua sinua. Siksi leikit noita kissa-hiiri-leikkejä. Annat ymmärtää että haluat seurustella ja sitten et halua. Helppo mutta epäreilu tapa saada ihmiset juoksemaan perässäsi.