Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko juotte vettä päivässä?

Vierailija
04.05.2014 |

Ite karskeasti arvioituna ehkä n. 1-2 litraa. Joka ruokailun yhteydessä pyrin ryystämään pari-kolme lasillista. Kusettaakin kyllä kokoajan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon, että kohta tulee joku huutamaan epäterveellisyydestä. 2-6 litraa, yleensä 3-4. Vähän sen mukaan miten maistuu. Ei ole diabetesta, tämä on vaan kehittynyt kun teininä aloin opetella juomaan vettä tuon 2 litraa päivässä. Olo parani, ja sitä vettä alkoi hörppimään aina vaan enemmän ja enemmän. Käytän puolen litran olutlaseja arkijuomalaseina ja siinä se uppoaa.

Vierailija
2/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljo yhtään

En vaan osaa

:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pyri juomaan vettä, mä juon sitä janooni, enkä laske juomani veden määrää. Nyt raskaana määrät ovat tolkuttomia, voin helposti juoda litrankin kerralla.

Vierailija
4/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään 1,5l, useimmiten menee kyllä 2,5l

Vierailija
5/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä voi juoda ylenmäärin jos tykkää istua vessassa lorottamassa sitä pönttöön. Muuta etua siitä ei ole. Iho voi varmasti paremmin jos aiemmin on pitänyt kehoa kuivumistilassa, mutta ylimääräinen vesi poistuu munuaisten kautta ja that´s it, ei se vesi sinänsä mitään ihmeitä tee. 

Vierailija
6/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 4-5 litraa?

Pakko on juoda vähän väliä, imetän kaksosia :)

Vierailija
7/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä juon pari-neljä lasillista. Urheillessa enemmän. Muuten juon kahvia, tuoremehua ja teetä. Juon aika vähän ylipäätään, janontunne on mulla harvinainen. Juon ainoastaan tarpeeseen.

Vierailija
8/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan lasillisen, kahvia kyllä paljon ja limua jonkunverran, varsinaista janoa ei ole oikein koskaan, kesäkuumalla ehkä.

Vierailija
9/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon tosipaljon. Kokoajan on iso vesilasi vieressä ja hörpin vähänväliä. Vuorotellen täytän lasia ja juoksen vessassa. Jos olen lähdössä jonnekin kodin ulkopuolelle, rajoitan juomista, ettei tarvitse esim. kaupassa laukata vessassa. Vaikea sanoa, mitään määrää, mutta ainakin yli 2 litraa.

Vierailija
10/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolme litraa päivässä, iho kiittää ja kuona-aineet lähtevät :)