Älkää antako lahjaksi niitä kamalia VILLASUKKIA!
Oletko ikinä nähnyt sen ystäväsi/sukulaisesi, jolle näitä kamalia tekeleitä tyrkytät, kotonaan villasukat jalassa???
Minulla esim on kotona lattianrajassakin 22 astetta ja INHOAN niitä haisevia, rumia villarääsyjä!
Pitäkää ne itsellänne tai oppikaa kutomaan jotain muuta!
Kommentit (66)
minulla on kai kolmet villasukat ja ne kestävät loppuikäni koska en käytä niitä koskaan.
+
Villapusero (yksivärinen, ei harmaa)
Kaulahuivi
Villatakki (yksivärinen, ei harmaa)
- villasukat
- vanttuut
Olen nähnyt monet mun kutomat käytössä. Ja voin kyllä villahousutkin kutasta, jos sukat ei kelpaa. Toiveita saa antaa
Ap anna heti osoitteesi Minulla on 3000 paria odottamassa valmiita villasukkia heti postitettavaksi.
Minä ainakin tykkään villasukista lahjana ja olen nähnyt muitakin jotka pitää lahjasukat puhki.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt monet mun kutomat käytössä. Ja voin kyllä villahousutkin kutasta, jos sukat ei kelpaa. Toiveita saa antaa
Miten keksitkin sen toisen ällölahjan VILLAHOUSUT 😂
Minulta niitä kyllä tilataan, ettei kovin kamalia tekeleitä voi olla. Lahjaksi en edes anna. Älkää antako niitä kuvottavia konvehtirasioita joululahjaksi!
Ajatelkaa edes mitä ne langat maksavat? Kutokaa ompelija-akat itsellenne vaikka yhtä ja samaa sukkaa jonka puratte aina välillä, älkää muille!
Itse asun kerrostalossa ja olen aina paljain jaloin. Miksi laittaisin ahdistavat, kutittavat villasukat?
6/5 ajatelkaa joskus muitakin kuin itseänne kutojahullut.
Villasukat on paras lahja mitä voi olla. Itse käytän niitä kesät talvet. Jos joku tekisi minulle villahousut olisin niin onnellinen. Itse en jaksa moisia kutoa.
Rakastan kun saan villasukkia lahjaksi. Lattiat ihan aina jääkylmät talvisin ja syksyisin.
Vierailija kirjoitti:
Itse asun kerrostalossa ja olen aina paljain jaloin. Miksi laittaisin ahdistavat, kutittavat villasukat?
Koska ilmastonmuutos ja ensi vuonna talvella kerrostalossa maxlämpö 1.5 m korkeudella ja 1.5 m etäisyydestä ikkunoista on 20 astetta. Lattialla saa siis olla vaikka 14 astetta, se riitää.
Mä annan lahjaksi vain villasukkia. Aina.
Mulle saa antaa vaikka joka joulu ja monta paria. Ja niinhän niitä aina saankin.
En valehtele nyt, mutta pidän villasukkia kesälläkin.
Ei villa hiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ilmastonmuutos ja ensi vuonna talvella kerrostalossa maxlämpö 1.5 m korkeudella ja 1.5 m etäisyydestä ikkunoista on 20 astetta. Lattialla saa siis olla vaikka 14 astetta, se riitää.
Sinä ainakin asut hometalossa, se on varma.
Antakaa vaan villasukkia. Mutta ei SUKLAATA. Inhoan SUKLAATA.
Tai mitä jos jokainen vaan selvittää, mitä läheiset toivovat.
Tuosta tuli mieleen että villasukkia käyttävät ihmiset erittäin usein asuvat haisevassa hometalossa.
Ei kamalia villasukkia kannata antaa, mutta nätit on kyllä erinomainen lahja.
Tämä. Tietääkseni esim kaulahuivi on helpompikin neuloa ja sillä in jotain käyttöä. Jos nätti.