Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keinorusketus vartalolle

Vierailija
04.05.2014 |

En ole ikinä käynyt keinorusketusta ottamassa enkä käyttänyt mitään rusketusrasvojakaan. Mutta on pikkuhiljaa alkanut ärsyttää kalkkilaivan kapteenina olo kesäisin. Kesäisin saan rusketettua ainoastaan kädet ja vähän naamaa. Jalat ja keskivartalo jää valkoiseksi, vaikka aurinkoa yrittäisinkin ottaa. Olisi kiva kerrankin kulkea hameessa ilman että tarvitsee laittaa sukkahousut peittämään näitä lihavia valkoisia pohkeita (en ole ylipainoinen, mutta kiitos suomalaisten geenieni jalkani eivät ole hoikkaa nähnytkään). Olen harkinnut jonkinlaisen suihkurusketuksen hankkimista. Rusketusvoiteiden käyttäminen tuntuu pelottavalta ja varmasti  tulos olisi epäonnistunut. Mistä näitä suihkurusketuksia saa ja onko pelkoa, että ihosta tulee epätasainen? Pitääkö naamakin ruskettaa, jotta se sopii muuhun vartaloon vai voiko värin jotenkin häivyttää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:31"]

Suihkurusketuksia saa kosmetologilta/ko. Yrityksestä. Itse käytän kyllä itseruskettavaa. Valitse vaikka myyjän avustuksella joku aika vaalea sävy, jonka kanssa ei tule helposti raitoja. Mitä useamman kerroksen laitat, sitä ruskeammaksi tulet. Mutta heti ekalla kerralla et sitten saa niitä älyttömiä raitoja.

Aloita kuotenkin sillä, että kuorit ihosi hyvin ja rasvaat kunnolla tavallisella rasvalla. Toista tämä ainakin parina iltana, jotta saat kuovan ihon pois ja kosteutettua hyvin. Mitä paremmassa kunnossa ihosi on, sitä tasaisemmin leviää sekä itse laitettu rusketus että suihkurusketus.

Itse käytän rasvan levittämisessä kumihanskoja, jotta käteni eivät muutu ruskeiksi. Levitä siis ensin ohut kerros ja parin päivän päästä uusi, mikäli haluat olla ruskeampi. Kun haluttu taso on saavutettu, riittää yleensä kerta viikkoon uusi kerros. Muista rasvata ihoasi tavallisellakin rasvalla välillä.

[/quote]

Ai noin usein täytyy uusia. Jotenkin ajattelin, että jos hankin kesän alussa suihkurusketuksen, niin se kestäisi kesän loppuun :D Taitaa kyllä sitten jäädä väliin, on aika tyyristäkin. Ehkä sitten voisi harkita sitä itseruskettavan ostamista kaupasta, mutta vähän pelkään, että lopputulos on järkyttävä sekasotku.

- AP

Vierailija
2/3 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkurusketuksia saa kosmetologilta/ko. Yrityksestä. Itse käytän kyllä itseruskettavaa. Valitse vaikka myyjän avustuksella joku aika vaalea sävy, jonka kanssa ei tule helposti raitoja. Mitä useamman kerroksen laitat, sitä ruskeammaksi tulet. Mutta heti ekalla kerralla et sitten saa niitä älyttömiä raitoja.

Aloita kuotenkin sillä, että kuorit ihosi hyvin ja rasvaat kunnolla tavallisella rasvalla. Toista tämä ainakin parina iltana, jotta saat kuovan ihon pois ja kosteutettua hyvin. Mitä paremmassa kunnossa ihosi on, sitä tasaisemmin leviää sekä itse laitettu rusketus että suihkurusketus.

Itse käytän rasvan levittämisessä kumihanskoja, jotta käteni eivät muutu ruskeiksi. Levitä siis ensin ohut kerros ja parin päivän päästä uusi, mikäli haluat olla ruskeampi. Kun haluttu taso on saavutettu, riittää yleensä kerta viikkoon uusi kerros. Muista rasvata ihoasi tavallisellakin rasvalla välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme