Teineille ei mitään lahjoja
Varhaisaikuiset teinit kyseessä ja minua asia vaivaa, vaikka eivät ole mitään toivoneetkaan. Ja toinen sai juuri ison rahasumman ja toinenkin saa parin kk päästä. Miestä asia ei kaivele, totesi vain, että mitä sitä väkisin mitään roinaa hankkimaan. Osin samaa mieltä, mutta silti tuntuu haljulle, jos "kuusen alla" ei aattona yhtikäs mitään ole🤔😟
Kommentit (7)
No, suklaata on toki jo hankittunakin.
Ap
Meillä saavat sukkia, suklaata, kirjoja, ihonhoitotuotteita (15v teinipoika ei käytä aikaansa oikeanlaisen pintakuivan mutta rasvaisen ihon hoihotuotteiden etsimiseen) ja todennäköisesti myös pipot ja kaulahuivit. Enkä ymmärrä, mitä isolla rahasummalla ja joululajoilla on tekemistä keskenään, meillä 13v tienasi juuri osakkeilla 2000 e,, mutta en minä ajattele, että se olisi jotenkin joululahjoja vähentävä asia.
jos ei sitä rahaa jouluna saa niin kyllä muutama pieni paketti pitäis olla. Kyllä aikuisiän kynnykselläkin oleva jotain toivoo ja jää joulusta huono maku jos ei mitään ole.
Vierailija kirjoitti:
No, suklaata on toki jo hankittunakin.
Ap
Paketoi ne suklaat kuusen alle niin sitten siellä on jotain. Problem = solved.
Itse tykkään lahjoista ja ostaisin varmaan edes suklaata tai muuta karkkia ja vaikka Marimekon sukat kauniissa paketeissa....