Lue keskustelun säännöt.
Miten tulee menetellä kun jää
04.05.2014 |
työttömäksi.
Minulla sekkainen työ että kesät vapaat.
Eri käytäntö nyt, ei voi vain mennä ilmoittautumaan työttömäksi enää.
Soitanko ja varaan ajna vai miten?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla