Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Glossybox joulukalenteri 2020

Glossybox
13.12.2020 |

Millaisia kokemuksia teillä on Glossybox joulukalenterista? Tilasin ensimmäistä kertaa kosmetiikkakalenterin Glossylta ja kaksi tuotetta ovat olleet paljon pienempiä kuin mitä sisällön pitäisi olla (mukana vihkonen, jossa kalenterin sisältö on lueteltu). Luukussa 3 piti olla 60 ml tuote, oli 12 ml testeri ja luukussa 7 piti löytyä 180 ml body cream ja tämän tilalla oli vain 100 ml. Laitoin viestiä asiakaspalveluun ja älyttömän väännön jälkeen he suostuvat hyvittämään 7€ Glossykrediitteinä. Selvittelin hintoja ja pelkästään luukun 3 tuotteiden kokojen välinen hintaero on 45€, joten en ihan purematta niele tätä tarjottua 7€ hyvitystä. Olen niin ärsyyntynyt, että tekisi mieli palauttaa koko kalenteri. Onko muut saaneet joulukalenteristaan kaikki tuotteet "oikein".

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kalenterin sisältökuvia etukäteen ja tilasin kalenterin sen vuoksi, että sieltä tulisi paljon meikkejä. No sisältä ei olekaan lainkaan sama kuin kuvissa, sisältö johtuu varmaan maasta tms.

Olen pettynyt.

Vierailija
2/6 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kalenterin mukana tulevassa vihossa on kyllä ensimmäisellä sivulla maininta siitä, että kalenterin kaikki tuotteet eivät ole normaalikokoisia. Toki kuvat täysikokoisista tuotteista ovat harmillisesti harhaanjohtavia, mutta kun asiasta on samassa vihossa mainittu, niin reklamointi tuskin kantaa paljoa tuota 7€ pidemmälle. Itse olin kalenteriin näytekokoisista tuotteista huolimatta ihan tyytyväinen, joskin varmaan ensi vuonna menee kokeiluun jokin toinen kalenteri. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ehkä vähän pettynyt. Kalenteri oli tosi kaunis ja tulee jatkokäyttöön. Mutta oli pakattu niin, että oli ihan naarmuilla. Mitään hyvitystä en tästä saanut. Latisti heti tunnelmaa.

Hieman naurettavaa oli, että kaikki pahvilaatikot kamalan isoja ja tuotteet pieniä. Laatikot otan käyttöön ensi vuonna lasten kalenteriin.

Suurin pettymys oli se, että kalenterissa oli kolme huulipunaa, joiden kaikkien väri oli kaamea! Sopisivat ehkä mustaihoiselle, tosin se liila ei varmaan heillekään. Suurin osa kuitenkin Suomessa on kalpeita vaaleaihoisia!

Yhdestäkään tuotteesta ei tullut wau-oloa. Sekin harmittaa.

Lisäksi pari tuotetta oli tosi hajustettuja, joita itse en pysty käyttämään.

Tämä oli eka oma kalenteri. Jatkan varmaan ensi vuonna, mutta eri merkillä...

Suosituksia?

Vierailija
4/6 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään muulla ollut tätä?

Vierailija
5/6 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ite tykkäsin ihan sikana kalenterista! Ainoa pettynys oli se kylpypommi, vaan siitä syystä että meillä ei ole kylpyä heh. Se Fentyn huulipuna on kyllä jännän värinen, mutta muista tykkäsin ihan superisti! Ehdottomasti ostan saman ensivuonna! Ja laatikko menee jatkokäyttöön jollekkin kaverille sitten ensi vuonna kalenterina.

Vierailija
6/6 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää todella paljon, että Glossyboxin joulukalenterin "Suomi-versio" on TODELLA paljon paskempi kuin esim. Briteissä. Suorastaan v***ttaa nähdä youtubessa brittien unboxing-videoita heidän hienosta Glossybox-kalenterista, kun siellä on nyt tänä vuonna esim. Huda Beautyn mielenkiintoinen luomiväripaletti. Suomen Glossyboxin sneak peek-kuvissa näkyisi olevan vaan joku Ciate Londonin vastaavahko paletti.

Mitä järkeä tässä edes on? Miksei kaikissa maissa voi vaan myydä sitä samaa kalenteria kaikille?! Tai miksi ne sitten harhaanjohtavasti myydään tismalleen samanlaisessa vaaleanpunaisessa pahviboksissa, kun kerran sisältö vaihtelee kovastikin ja yleensä täällä Suomen päässä on aina huonompi kuin Briteillä. Eikä sitä parempaa versiota saa edes tilattua tänne Suomeen. :(( Voisin jopa harkita Glossybox-kuukausitilausta muuten, mutta ärsyttää tämä joulukalenterihomma niin pirusti.