Jos vaihtaisit lemmikkisi nimen lapsellesi,
kehtaisitko huudella lastasi leikkipuistossa/kaupassa?
Omasta lapsesta tulisi Luna. Joku varmaan haukkuisi WT:ksi, mutta muuten ei kyllä hävettäisi :)
Kommentit (52)
No meillä oli aikoinaan Ville niminen undulaatti. Poikani on myös saman niminen.
En kehtaisi tyttöämme Veijoksi kutsua :)
Aava. Lasta ei ole, mutta kyllä kehtaisin huudella. Kaunis nimi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:36"]Lenin ja Stalin, en kyllä kehtaisi :D
[/quote] Voisit keksiä lempinimet, vaikka Lennu ja Stalle :D
Lasta ei ole, mutta Peppihän on ihan normaali tytön nimi :)
Elmo on vissiin ihan oikeastikin pojan nimi, joten eipä kai tuossa suurempaa ongelmaa olisi, kuulostais vaan hassulta omaan korvaan kun tulisi koira ja se punainen Muppet-hahmo mieleen :)
"Arska hei, ei toiselta saa ottaa ilman lupaa!" ... Noh, tuota...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:45"]
No en mä nyt kovin riemuissani huutais Venlaa missään kaupassa.. Kyllähän se nimi on kissalle ihan kiva, mut en lapselle antaisi, saati edesmenneiden kissojenmme nimiä: Mathilda, Adolf, Quubi.. :D
[/quote] Mistä moinen raivoisa miinuspeukutus mulle!!?!? :O
Meillä lapset olisivat Napoleon, Amiraali Nelson, Kleopatra tai Madame Pompadour. Joten luultavasti keksittäisiin jotkut lempinimet :D
Meillä kolme kissaa. Lucius, Severus ja Bellatrix. Lempinimiä varmaan kovasti viljeltäisiin täälläkin.
Meillä ois Topi, Miki, Miina. Kaisa,Ruska,Miuku ja Nappi. Tottakai kehtaisin, toi Nappi ois ehkä vähän kyseenalainen...
Lissu ja Remu, ehkei ihan lapsille sopisi nimiksi :D
Koira on Henni, eikä poikani varmaan hirveesti arvostaisi jos häntä sillä nimellä huutelisin... Tyttärelle tuskin olisin tuota nimeä antanut, mutta ei hävettäiskään. Terkkuja tutuille :)
Kissamme nimi on mielikuvituksettomasti Kissa. Voisi se kulmia kohotuttaa, jos tyttöä huutelisin sillä nimellä.
En kehtaisi huudella.. koirani nimi on Karu. Vaikka näillä geeneillä saisin aikaan melko karunnäköisen jälkeläisen (olen lapseton) niin en ehkä kuitenkaan heittäisi tuollaisella nimellä.
Huutelin kerran koiraani Hugoa kylillä vähän tiukkaan sävyyn. Lähellä kävellyt vanhempi herrashenkilö säikähti, osoittautui kaimaksi. Helmi sopii lapsenkin nimeksi :-)
Ei hitto oon nauranu tuota Käpytikkaa itekseni sen jälkeen monet kerrat kun se täällä oli :D
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 00:30"]Ei hitto oon nauranu tuota Käpytikkaa itekseni sen jälkeen monet kerrat kun se täällä oli :D
[/quote]
Niin joo, en siis oikeasti ole Käpytikka-ap. Eli samat sanat, mieleen on jäänyt ja naurattaa vieläkin :)
-39
Meidän kisun nimi on Leo. Ihan kiva nimi olisi pojallemmekin :)