Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei osaa tukea miestään muuten kuin imemällä tämän munaa?

Vierailija
11.05.2014 |

Miehelläkin on tunteet. Mies haluaa sympatiaa ja kuuntelijaa eikä naista, joka pitää herkkää miestä nössönä. Nainen ottaa vaan mekaanisesti suihin, mikä on sama kuin antaisi tutin itkevälle lapselle - toivoen, että tilanne olisi äkkiä ohi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä nainen, jonka kanssa on helppo puhua kaikesta.

Vierailija
2/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos puhuisit ihan naisellesi etkä kirjoittele tänne. Ei nainen ole mikään ajatustesi lukija eli avaa suusi ja keskustelua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät tunteistaan puhuvaa miestä epämiehekkäänä vässykkänä ja jättävät. Nähty on.

Vierailija
4/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus että syy on sinussa. Mitä tunget sitä munaa toisen suuhun. Mistä haluaisit herkistellä, tunteista vai? Kysy hyvä mies. Ja kyllä ne tunteet näkyy tekoinakin, rakkaus.

Vierailija
5/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helpointa ja mitä muuta tukemista mies muka tarvitsee?

Vierailija
6/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset harvemmin osaavat oikeasti keskustella, siksi se munan suuhun lykkiminen voi kuitenkin olla pitkässä juoksussa hedelmällisempää, mene ja tiedä...

Vierailija
7/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensin valitetaan että miehet haluaa vaan pillua ja sitten valitetaan että ne on liian tunteellisia? Mitä ihmettä??? 

Vierailija
8/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei halua suuseksiä, ja sitä ei ole. Mieheni ei myöskään koskaan halua puhua tunteista ja meidän parisuhteesta, jos minä vaan puhun, mies ei vastaa mitään, jos sanon että sano nyt jotain herranjumala, niin mies sanoo että mitä pitäisi sanoa, minä sanon että joo tai ei, että tiedän että edes kuuntelet. En ymmärrä miksi voi olla niin vaikeaa. Olisikin mies joka puhuisi, ja suuseksiä kyllä antaisin jos mies haluaisi.

Vierailija
9/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä minkälaisia naisia on tullu valittua ja millä perusteilla. 

Vierailija
10/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:32"]Kannattaa miettiä minkälaisia naisia on tullu valittua ja millä perusteilla. 

[/quote]

Mutku sil oli hyvät hinkit! Luulin et kaikki hyvätissiset naiset on kivoi :(

Vierailija
11/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta kumppanin valintaan. Ajattele järjellä, älä munalla.

Vierailija
12/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin kelpaisi sellainen "imijätär."

Vierailija
13/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on sulla nainen! Mä kyllä rakastan suihin ottamista niin, että se on kaikkea muuta kun mekaanista suoritusta... Sen jälkeen on mukavampi jutellakin sitten :)

Vierailija
14/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on sulla nainen! Mä kyllä rakastan suihin ottamista niin, että se on kaikkea muuta kun mekaanista suoritusta... Sen jälkeen on mukavampi jutellakin sitten :)

Vierailija
15/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä on tukea vaikka miten, mies ei edes nuole pillua tukeakseen naistaan.

Vierailija
16/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Kun lapset on sairaana,pitäisi ottaa suihin kun sairaan lapsen hoitaminen oli miehelle raskasta,mulla oli raskas työpäivä,joten mies tarvitsee siksi munan imua. Miehen äiti sairastui ja mies tarvitsee siksi suuseksiä. Vaimolla on kuukautiset,niin mies tarvitsee suuseksiä,koska mistäs sitä tietää vaikka se parantaisi vaimon vatsakivut. Suomi hävisi lätkässä,nyt penkkiurheilija tarvitsee pippelin lohduttajaa. Ihan tosi miehet ja naiset,mikä siinä munan imussa on se lohduttava tekijä?

Vierailija
17/21 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 17 sen sanoi! Harvassa ovat ne harmin ja mielipahan aiheet, jotka eivät lievittyisi suihinotolla. Fyysisen mielihyvän lisäksi se on osoitus naisen rakkaudesta ja välittämisestä.

Vierailija
18/21 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukea tarvitseva mies ei taida olla kovin vahva. Heikolla miehellä ei tee mitään. Siksi.

Vierailija
19/21 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 00:16"]Tukea tarvitseva mies ei taida olla kovin vahva. Heikolla miehellä ei tee mitään. Siksi.

[/quote]

Olethan opettanut lapsillesikin että mies jolla on tunteet on heikko jolla ei tee mitään? Sinun kaltaiset jääkylmät ihmiset ajaa toiset ihmiset hirteen.

Vierailija
20/21 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:32"]Kannattaa miettiä minkälaisia naisia on tullu valittua ja millä perusteilla. 

[/quote]

Mutku sil oli hyvät hinkit! Luulin et kaikki hyvätissiset naiset on kivoi :(

[/quote]

Onhan ne kunhan tajuu olla hiljaa. Pätee muuten muihinkin naisiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän