Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tehdä toista lasta? Lapsi on 4-vuotias

Vierailija
03.05.2014 |

Tyttö kyselee kovasti miksi muilla on sisaruksia, mutta hänellä ei. Ajatellaan että jos tulisin tämän vuoden puolella raskaaksi ja vauva syntyisi ensi vuonna; tyttömme olisi jo yli 5-vuotias. Eihän niillä koskaan kävisi leikit "yhteen" kun ikäero niin suuri..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsillani on 5 vuotta ikäeroa ja hyvinkin paljon on seuraa toisistaan. Leikkivät joka päivä yhdessä. Isompi osaa sovittaa puuhat niin, että pienempi pääsee mukaan.

Vierailija
2/6 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, että ootte odottaneet turhan kauan, mutta varmasti kannattaa tehdä vieläkin toinen lapsi. Äidilläni ja tädilläni on 6v ikäeroa ja ovat aina olleet läheisiä. Sisaruus kantaa koko elämän ajan kuitenkin. Ei se juttu oo pelkkä leikkikaveruus ja yhteistä puuhaakin kyllä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääsette, jos ette tee toista. Mutta mielekkäämpää elämä on useamman lapsen kanssa. Näin koen itse, lapsille neljä vuotta ikäeroa.

Vierailija
4/6 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko te vanhemmat toisen lapsen lienee kysymys?

Vierailija
5/6 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsista toinen on 10 ja toinen 3. Ihan tarpeeksi jaksavat keskenään touhuta. Välillä sitten omiaan ja hyvä niin. Eivät tappele juurikaan eikä mun tartte siis olla erotuomarina.

Vierailija
6/6 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mietin ku 5. ja jos sitä pitää av palstalaisilta kysyä, niin ehkä ei kannata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan