Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JEHOVA RANKAISEE!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä asia ylös!

Vierailija
2/5 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesus saves but Selanne gets a rebound AND HE SCORES!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rikosilmoituksen tekeminen on jo vähän hard corea ja ex-jt:kin sen tietää, että asia saadaan äkkiä näyttämään muulta.

"Kukaan entinen ystäväni ei edes tervehdi minua" - no voi voi ei ole lakia joka pakottaa

"Lapseni / vanhempani ei pidä enää yhteyttä" - no voi voi ei ole pakko jos ei halua voihan sitä muustakin syystä mennä välit poikki

"OIkeuskomiteassa kyseltiin outoja ja koin ahdistusta ja turhia uteluita" - no menitkö sinne vapaaehtoisesti vai vietiinkö sinut sinne väkivalloin?. "No siis menin itse joo..." No miksi vastailit kysymyksiin, uhattiinko aseella "No ei mutta..."

Eli ei mitään lain tuntemaa "rikosta" varmaan ihan helpolla saada todistettua. ERi juttu sitten on se, että koko ikänsä mielenhallinnan alla kasvatettu ihminen tod.näk. menee komiteaan koska hän ei edes tajua ettei sinne olisi pakko mennä (ellei ole jo saanut paljon etäisyyttä ja irtautunut henkisesti lahkosta ja ollut jo siinä toimimatta jonkin aikaa). Monet jotka vielä uskovat sen opetuksiin, oikeasti pelkäävät yli kaiken erottamista. Se ei vain teetä sitä että menetät kaiken sosiaalisen elämäsi (kun yleensä muita tuttujakaan ei juuri ole), vaan myös on "kuolemaantuomio", koska jos luulee niiden juttujen edelleen olevan totta, niin järjestön ulkopuolella olevat tietty kuolevat Harmagedonissa, joka tulee ihan pian muttei tiedä milloin.

Samasta syystä sitä yrittää moni asiallisesti vastailla kysymyksiin joita esitetään, ettei vaan erotettaisi.

Vierailija
4/5 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/5 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni se on jo seksuaalista ahdistelua, kun alaikäiseltä tytöltä vanhat ukkelit kyselee oikeuskomiteassa, että nautitko ja saitko orgasmin. Kenenkään (nuoren) naisen ei sellaisten kysymysten eteen pitäisi joutua. Eikä kenelläkään ole erottamisella uhkaillen oikeus kysyä henkilökohtaisia kysymyksiä. Itseltäni kysyttiin suoraan, että monenko kanssa olin seksiä harrastanut. Ja tehtiin selväksi, että vain vastaamalla kysymykseen voisin saada anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi