En tajua Trumpia kannattavia kristittyjä
Joita on jopa Suomessa. Ei tietenkään kaikki, mutta jotkut. Ehkä luulevat että Trump kannattaa ns.perinteisiä arvoja. Oikeasti palvoo rahaa, ja näkee että konservatiivikristityiltä (USAssa) saa helppoja ääniä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se kiteytyy aborttikysymykseen; Trump on ainakin vastustavinaan, demokraatit taas ovat vapaan abortin puolesta.
Jos näkee abortin m.urhana, niin siinäpä jo on syy kannattaa Trumpia, vaikka mies muuten on täysi pelle.
Ei se kuulkaa ole tämän monimutkaisempaa. Elämä ja kuolema.
Trump hyötyi itse abortista:
Kyllä se nyt ottaa koville vieraan maan presidentin tekemiset. Hanki elämä.
Joukkoon mahtuu kuulemma niitäkin, jotka pitävät Trumpia antikristuksena ja sitten äänestävät häntä, koska haluavat maailmanlopun tulevan mahdollisimman nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä abortin vastustajat ovat vielä yleensä vapaan aselain ja kuolemantuomion kannattajia. Sanovat olevansa elämän puolella, mutta oikeasti tahtovat vain rankaista naisia, mitäs ovat tulleet raskaaksi.
Aseen kantaminen ei tarkoita että räiskisi vauvoja kuoliaaksi ja kuolemanrangaistus on nimenomaan rangaistus rikoksista. Mitä se vauva siellä mahassa on tehnyt ansaitakseen kuoleman?
Hän on tehnyt sen, että hän auttanut Trumppia säilymään hengissä jotta Trump pääsisi Mar A Lagoon elämään nautintojen keskellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se kiteytyy aborttikysymykseen; Trump on ainakin vastustavinaan, demokraatit taas ovat vapaan abortin puolesta.
Jos näkee abortin m.urhana, niin siinäpä jo on syy kannattaa Trumpia, vaikka mies muuten on täysi pelle.
Tuntuu siis pahalta kun idoli olikin härski hedonistinen ponzimies joka hävisi seniilinä pitämälleen?
Ja taas muutama uskonnonvapauden vastainen vihapuhe kuvakaapattu ja nettivinkattu. Ette sitten ikinä opi.
Vierailija kirjoitti:
Joukkoon mahtuu kuulemma niitäkin, jotka pitävät Trumpia antikristuksena ja sitten äänestävät häntä, koska haluavat maailmanlopun tulevan mahdollisimman nopeasti.
Ei kai Trumppia lähes kukaan pidä antikristuksena. Enemmänkin Cyrus-henkisenä, joka auttaa juutalaisia rakentamaan kolmannen temppelin, ja sitten se antikristus pitäisi ilmiantaa itsensä siellä temppelissä ja siitä alkaa se loppu.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Trumpin fanaattisista kannattajista on enemmän tai vähemmän mielenterveyspalveluiden tarpeessa olevia.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas muutama uskonnonvapauden vastainen vihapuhe kuvakaapattu ja nettivinkattu. Ette sitten ikinä opi.
Mikä oli se pahin juttu sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko te itse miten sairaita nää teidän jutut on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siis pahalta kun idoli olikin härski hedonistinen ponzimies joka hävisi seniilinä pitämälleen?
Tuntuu pahalta että iso osa ihmisistä on noin vedätettävissä kuin sinä.
Suomessa unohdetaan usein että Yhdysvalloissa on valtava ja vaikutusvaltainen evankelisten kristittyjen yhteisö, joka on erittäin konservatiivinen ja jolle esim. Israelin suhteet ovat yksi vaalien ykkösteemoista (niin oudolta kuin se kuulostaakin että joku tekee äänestyspäätöksiä vieraan maan eduksi). Trumphan oli erittäin Israel-myönteinen, eli noilta sai äänet ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka minua vedättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka minua vedättää?
I rest my case.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa unohdetaan usein että Yhdysvalloissa on valtava ja vaikutusvaltainen evankelisten kristittyjen yhteisö, joka on erittäin konservatiivinen ja jolle esim. Israelin suhteet ovat yksi vaalien ykkösteemoista (niin oudolta kuin se kuulostaakin että joku tekee äänestyspäätöksiä vieraan maan eduksi). Trumphan oli erittäin Israel-myönteinen, eli noilta sai äänet ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Voi herra siunakkoo
maailmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herra siunakkoo
maailmaa
Ja valtionjohtajien puheita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se pahin juttu sinusta?
Valmistaudu vain vihapuhekuulusteluihin rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Olikos se Jeesus oikeistolainen? Ei tainnut olla :)
Tämä usein fariseus-uskiksilta pääsee unohtumaan.
Jeesus taitaisi olla sieltä vasemmasta laidasta...
www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006664250.html