En tajua Trumpia kannattavia kristittyjä
Joita on jopa Suomessa. Ei tietenkään kaikki, mutta jotkut. Ehkä luulevat että Trump kannattaa ns.perinteisiä arvoja. Oikeasti palvoo rahaa, ja näkee että konservatiivikristityiltä (USAssa) saa helppoja ääniä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä abortin vastustajat ovat vielä yleensä vapaan aselain ja kuolemantuomion kannattajia. Sanovat olevansa elämän puolella, mutta oikeasti tahtovat vain rankaista naisia, mitäs ovat tulleet raskaaksi.
Aseen kantaminen ei tarkoita että räiskisi vauvoja kuoliaaksi ja kuolemanrangaistus on nimenomaan rangaistus rikoksista. Mitä se vauva siellä mahassa on tehnyt ansaitakseen kuoleman?
Vierailija kirjoitti:
Trump ei käy kirkossa juuri ikinä, ja käyttäytyy kirkon arvoja vastaan. Käyttää prostituoituja jne.
Mutta uskovaisille kaikki menee täydestä. Helposti huijattavaa porukkaa joka asian suhteen. Ei väliä mitä joku tekee, kunhan väittää vastustavansa aborttia ja kannattavansa Israelia. Tekopyhyys huipussaan.
Kukahan se tässä on taas helpoimmin ollut huijattavissa. Hitto, te olette naurettavia.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä kristittyjä, jotka käyttävät uskontoa tapana hallita muita. Ydinsanoma, lähimmäisenrakkaus, unohtuu.
Aborttiasia on hyvä esimerkki. Pakko synnyttää, kun olet tehnyt syntiä ja harrastanut seksiä. Lapsen synnyttyä olet oman onnesi seppä ja lapsi myös.
Lähinmäisenrakkaus ei ole kristinuskon ydinsanoma.
He eivät muodosta kuvaa Trumpista valta(vale)median perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Trump ei käy kirkossa juuri ikinä, ja käyttäytyy kirkon arvoja vastaan. Käyttää prostituoituja jne.
Mutta uskovaisille kaikki menee täydestä. Helposti huijattavaa porukkaa joka asian suhteen. Ei väliä mitä joku tekee, kunhan väittää vastustavansa aborttia ja kannattavansa Israelia. Tekopyhyys huipussaan.
Biden erotettiin kirkosta.
Uskoa ei voi perustella järjellä eikä logiikalla, joten ei ihmetytä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä abortin vastustajat ovat vielä yleensä vapaan aselain ja kuolemantuomion kannattajia. Sanovat olevansa elämän puolella, mutta oikeasti tahtovat vain rankaista naisia, mitäs ovat tulleet raskaaksi.
Aseen kantaminen ei tarkoita että räiskisi vauvoja kuoliaaksi ja kuolemanrangaistus on nimenomaan rangaistus rikoksista. Mitä se vauva siellä mahassa on tehnyt ansaitakseen kuoleman?
Minkä ikäisiä sitten on ok tappaa? Mitä jos kuolemaantuomittu onkin syytön? Miksi sen ihmisenalun pitää väkisin syntyä jos tiedossa on, että elämä tulee olemaan pelkkää kärsimystä kaikille osapuolille?
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan asian ytimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä sitten on ok tappaa? Mitä jos kuolemaantuomittu onkin syytön? Miksi sen ihmisenalun pitää väkisin syntyä jos tiedossa on, että elämä tulee olemaan pelkkää kärsimystä kaikille osapuolille?
Itsepuolustukseksi. Kuolemaantuomitun kohtalosta päättävät tuomarit/valamiehistö ja näin ollen valta on heillä. Kukaan ei pysty ennustamaan etukäteen toisten tulevaa elämää ja kärsiikö siitä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä kristittyjä, jotka käyttävät uskontoa tapana hallita muita. Ydinsanoma, lähimmäisenrakkaus, unohtuu.
Aborttiasia on hyvä esimerkki. Pakko synnyttää, kun olet tehnyt syntiä ja harrastanut seksiä. Lapsen synnyttyä olet oman onnesi seppä ja lapsi myös.Lähinmäisenrakkaus ei ole kristinuskon ydinsanoma.
Mutta kuitenkin...
"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan."
"Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat"
"Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi."
Hän esiintyy kuten evankelistat ja saarnaajat. Siinä yhtäläisyyttä minun mielestäni. Uskovaiset haluavat seurata johtajaa. On kivaa, kun joku toinen päättää, mitä saa tehdä.
Toki moni muukin amerikkalainen poliitikko puhuu samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepuolustukseksi.
Itsepuolustuksenko takia aborttiklinikoilla työskenteleviä lääkäreitä vastaan on hyökätty, jopa t a p e t t u?
Itse olen seurannut hyvinkin paljon näitä ns. vaihtoehtomedioita, niin täällä Suomessa kuin muuallakin maailmassa, ja täytyy kyllä sanoa että todella sakaisin tuntuvat monet Trump-uskovaiset olevan. Tuossa joukossa on paljon äärikristittyjä, salaliittoteoreetikoita tai muuten vain mielenterveystapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepuolustukseksi.
Itsepuolustuksenko takia aborttiklinikoilla työskenteleviä lääkäreitä vastaan on hyökätty, jopa t a p e t t u?
Oletat että minä olen ne tappanut. Kerroin oman mielipiteeni asiasta, en tiedä muiden motiiveja sen enempää kuin sinäkään. Maailma on täynnä hulluja.
90-luvun alussa olin vaihtarina jenkeissä ja siellä eräs kaveri pyysi minua mukaan uskovaisten joka vuotiseen tapahtumaan. Siellä oli siis oikeasti kymmeniätuhansia uskovia. Itse en ole uskovainen, mutta menin hänen mukaan, kun en viitsinyt olla töykeä. Kun saavuttiin paikalle, niin kaikki vastaantulijat olivat lämpimiä ja ystävällisiä jne jne. Oltiin kävelty alueella ehkä 50 metriä, niin tuli koju. Ekana annettiin paperi mikä piti täyttää ja siinä lapussa oli erilaisia summia ja raksi joka summan kohdalla. Halvin raksi oli tuhat dollaria ja kallein oli 1 miljoona. Siihen piti täyttää nimi blaa blaa ja allekirjoittaa minkä summan haluan lahjoittaa kyseiselle kirkolle. Silmiin pisti sellainen, että siinä mihin piti lahjoittaa oli sen seurakunnan pääjehun OMA HENKKOHT TILINUMERO. Täytin paperin, mutta se paperi päätyi takataskuuni ja lopulta mcdonaldsin roskikseen. Uskokaa tai älkää, mutta tämä kyseinen pappi, tai mikä lie olikaan, niin lähti ferrarilla sieltä pois. En voinut kuin nauraa. Vuosia myöhemmin tuli dokumentti bill maherilta. religulous. Kun katsoin tämän dokumentin, niin ymmärsin oikeastaan kaiken. Papit asuu kuin hollywood tähdet. Aivan jäätäviä taloja ja löhes jokaisella oma helikopteri jne jne. Niin ne papit myöntää, että 80% ihmisten lahjotuksista menee omaa taskuun ja loput noin 20% menee ihmisten auttamiseen. Ei ihme, että papit asuuu 10 miljoonien kartanoissa. SIlti edelleem ihmiset syytää rahaa.
Suosittelen katsomaan Religulous dokumentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
osoita minulle ihminen joka ei ole elämänsä aikana kärsinyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aborttiasia on hyvä esimerkki. Pakko synnyttää, kun olet tehnyt syntiä ja harrastanut seksiä. Lapsen synnyttyä olet oman onnesi seppä ja lapsi myös.Lähinmäisenrakkaus ei ole kristinuskon ydinsanoma.
Mutta kuitenkin...
"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan."
"Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat"
"Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi."
Luojaa pitää kuunnella enemmän kuin luotuja. Jos Raamatussa sanotaan että homostelu on häpeällistä ja se tuomitaan, niin silloin ei lähimmäisenrakkauden varjolla mennä sateenkaariliput kädessä mihinkää pridekulkueisiin kannattamaan syntiä. Samoin muuten Raamatussa myös saatana siteerasi kirjoituksia kun puhui Jeesuksen kanssa, ja yritti manipuloida Jeesusta tekemään syntiä poimimalla sieltä semmoisia kohtia ja vääristäen sanomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä ns. vaihtoehtomediat ovat juuri niitä valemedioita suurimmaksi osaksi. Itse olen näitä seurannut hyvinkin paljon viimeisen vuoden aikana ja täytyy kyllä ihmetellä miten jotkut voivat niiden "uutisiin" uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä ns. vaihtoehtomediat ovat juuri niitä valemedioita suurimmaksi osaksi. Itse olen näitä seurannut hyvinkin paljon viimeisen vuoden aikana ja täytyy kyllä ihmetellä miten jotkut voivat niiden "uutisiin" uskoa.
Etkä ole. Sun mediat on HS, Yle ja IL.