Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ja miten tapasit tähänastisen elämäsi rakkauden?

Vierailija
03.05.2014 |

Olkoon se ex-vaimo, avokki, poikaystävä, rakastajatar, aviomies tai mikä vaan.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksessa mun ekana vuonna ja varmaan mun ensimmäisen 6kk sisällä.

Kohtalon oikusta alettiin seurustelemaan vasta mun kakkosvuoden lopussa kun mieheni oli kolmosella ja kohta päättämässä opiskelunsa.

Sillä tiellä olen edelleen ja tämä on ainoa oikea rakkauteni <3

Vierailija
22/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa, työn merkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkoilla.

Vierailija
24/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmorpg pelissä. Minä suomalainen, hän ulkomainen. Ensin 4kk netissä, tapasimme, 3kk myöhemmin tapaamisesta muutin hänen luokseen ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Vierailija
25/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme opiskelukavereita. Pyysin treffeille, kun tiesin hänen eronneen. Riskejä on otettava.

Vierailija
26/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin huumorilla opiskelukaverin ihan paperille listat ranskalaisilla viivoilla millaisia unelmamiehemme olisivat. Paperille laitettiin fyysiset, psyykkiset sekä ammatilliset toiveet miehen osalta. Sitten tutkailtiin tarjontaa. Opiskelukaverini hoksasi, että juuri mun ihannemies on hänen entinen lukiokamunsa ja tässä sitä sitten ollaan, vielä viidentoista vuoden jälkeenkin. Kaverille ei käynyt yhtä hyvin mun kaveripiiriä tutkaillessa, mutta eipä ole sinkku hänkään.

Vierailija
27/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloissa teinibileissä, tais olla vanhojen risteilyn jatkot:D Ja olin tosi humalassa ja nolo...

Vierailija
28/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli hakemaan minut kotoa. Hän siis tuli remppamiehenä kotiini.

Vierailija
29/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nettiin (silloinen Soneraplaza) treffiilmoituksen kaverin kehotuksesta ja unohdin sen saman tien. Sattumalta huomasin ilmoitusta varten tekemäni sähköpostiosoitteen parin viikon kuluttua, kun ilmoitus oli jo poistettu (olin laittanut kestoksi 2 vkoa). Spostissa oli monta vastausta, joista yksi oli ylitse muiden. Tuossa sohvalla se nyt katsoo tv:tä., 10 vuoden avioliiton jälkeen. :)

Vierailija
30/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloimme mieheni ja lastemme kanssa rakentaa ok-taloa ja tuo tuleva, ennestään tuntematon, suuri rakkaus tuli meille töihin, rakentamaan sitä.

Vierailija
31/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:14"]Tein nettiin (silloinen Soneraplaza) treffiilmoituksen kaverin kehotuksesta ja unohdin sen saman tien. Sattumalta huomasin ilmoitusta varten tekemäni sähköpostiosoitteen parin viikon kuluttua, kun ilmoitus oli jo poistettu (olin laittanut kestoksi 2 vkoa). Spostissa oli monta vastausta, joista yksi oli ylitse muiden. Tuossa sohvalla se nyt katsoo tv:tä., 10 vuoden avioliiton jälkeen. :)

[/quote]

Vitsi miten ihana! :)

Vierailija
32/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritin vapaaehtoista asepalvelusta ja jaoin varusvarastolla tulevalle saapumiserälle saappaita. Yksi alokas kysyi nimeäni ja siitä se ajatus sitten lähti. Tämä vuonna 2010, häät nyt heinäkuussa.

Vierailija
33/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan eksän vein parempaan talteen heti kun silmä vältti. Eilen tuli neljä vuotta yhdessä ja päivääkään en vaihtais, pus.

Vierailija
34/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:14"]Tein nettiin (silloinen Soneraplaza) treffiilmoituksen kaverin kehotuksesta ja unohdin sen saman tien. Sattumalta huomasin ilmoitusta varten tekemäni sähköpostiosoitteen parin viikon kuluttua, kun ilmoitus oli jo poistettu (olin laittanut kestoksi 2 vkoa). Spostissa oli monta vastausta, joista yksi oli ylitse muiden. Tuossa sohvalla se nyt katsoo tv:tä., 10 vuoden avioliiton jälkeen. :)

[/quote]

Vitsi miten ihana! :)

[/quote]

Kiitos! Mieskin on ihana. En olisi ikipäivänä tavannut häntä missään muualla, niin erilaisissa ympyröissä liikuimme ja hän ei ollut tippaakaan ns. "minun tyyppiäni". Onneksi hän oli sinnikäs. :)

Vierailija
35/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa Kuopiossa <3

Vierailija
36/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soneraplazan treffi-ilmoituksista minäkin löysin mieheni, vuonna 2005. Ja muutenkin kun toisinto edellisestä; ei tippaakaan tyyppiäni. Mitä nyt aviomieheni, sieluni toinen puolikas ja kolmen lapseni isä. 11 päivässä tilanne eskaloitui siihen että asuttiin yhdessä, ja edelleen homma toimii mainiosti.

Vierailija
37/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
38/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisten kavereiden bändin keikalla.

Vierailija
39/43 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:08"]

Töissä. Tarkemmin sanottuna Mussalon satamassa.

[/quote]

Oletko T.K.?

[/quote]

En ole.

Vierailija
40/43 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkerhossa ollessani. Ikää 5-6v. Eipä sitä silloin arvannut.