Missä ja miten tapasit tähänastisen elämäsi rakkauden?
Olkoon se ex-vaimo, avokki, poikaystävä, rakastajatar, aviomies tai mikä vaan.
Kommentit (43)
Mmorpg pelissä. Minä suomalainen, hän ulkomainen. Ensin 4kk netissä, tapasimme, 3kk myöhemmin tapaamisesta muutin hänen luokseen ja sillä tiellä ollaan edelleen.
Olimme opiskelukavereita. Pyysin treffeille, kun tiesin hänen eronneen. Riskejä on otettava.
Tehtiin huumorilla opiskelukaverin ihan paperille listat ranskalaisilla viivoilla millaisia unelmamiehemme olisivat. Paperille laitettiin fyysiset, psyykkiset sekä ammatilliset toiveet miehen osalta. Sitten tutkailtiin tarjontaa. Opiskelukaverini hoksasi, että juuri mun ihannemies on hänen entinen lukiokamunsa ja tässä sitä sitten ollaan, vielä viidentoista vuoden jälkeenkin. Kaverille ei käynyt yhtä hyvin mun kaveripiiriä tutkaillessa, mutta eipä ole sinkku hänkään.
Noloissa teinibileissä, tais olla vanhojen risteilyn jatkot:D Ja olin tosi humalassa ja nolo...
Mies tuli hakemaan minut kotoa. Hän siis tuli remppamiehenä kotiini.
Tein nettiin (silloinen Soneraplaza) treffiilmoituksen kaverin kehotuksesta ja unohdin sen saman tien. Sattumalta huomasin ilmoitusta varten tekemäni sähköpostiosoitteen parin viikon kuluttua, kun ilmoitus oli jo poistettu (olin laittanut kestoksi 2 vkoa). Spostissa oli monta vastausta, joista yksi oli ylitse muiden. Tuossa sohvalla se nyt katsoo tv:tä., 10 vuoden avioliiton jälkeen. :)
Aloimme mieheni ja lastemme kanssa rakentaa ok-taloa ja tuo tuleva, ennestään tuntematon, suuri rakkaus tuli meille töihin, rakentamaan sitä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:14"]Tein nettiin (silloinen Soneraplaza) treffiilmoituksen kaverin kehotuksesta ja unohdin sen saman tien. Sattumalta huomasin ilmoitusta varten tekemäni sähköpostiosoitteen parin viikon kuluttua, kun ilmoitus oli jo poistettu (olin laittanut kestoksi 2 vkoa). Spostissa oli monta vastausta, joista yksi oli ylitse muiden. Tuossa sohvalla se nyt katsoo tv:tä., 10 vuoden avioliiton jälkeen. :)
[/quote]
Vitsi miten ihana! :)
Suoritin vapaaehtoista asepalvelusta ja jaoin varusvarastolla tulevalle saapumiserälle saappaita. Yksi alokas kysyi nimeäni ja siitä se ajatus sitten lähti. Tämä vuonna 2010, häät nyt heinäkuussa.
Tuttavan eksän vein parempaan talteen heti kun silmä vältti. Eilen tuli neljä vuotta yhdessä ja päivääkään en vaihtais, pus.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:14"]Tein nettiin (silloinen Soneraplaza) treffiilmoituksen kaverin kehotuksesta ja unohdin sen saman tien. Sattumalta huomasin ilmoitusta varten tekemäni sähköpostiosoitteen parin viikon kuluttua, kun ilmoitus oli jo poistettu (olin laittanut kestoksi 2 vkoa). Spostissa oli monta vastausta, joista yksi oli ylitse muiden. Tuossa sohvalla se nyt katsoo tv:tä., 10 vuoden avioliiton jälkeen. :)
[/quote]
Vitsi miten ihana! :)
[/quote]
Kiitos! Mieskin on ihana. En olisi ikipäivänä tavannut häntä missään muualla, niin erilaisissa ympyröissä liikuimme ja hän ei ollut tippaakaan ns. "minun tyyppiäni". Onneksi hän oli sinnikäs. :)
Soneraplazan treffi-ilmoituksista minäkin löysin mieheni, vuonna 2005. Ja muutenkin kun toisinto edellisestä; ei tippaakaan tyyppiäni. Mitä nyt aviomieheni, sieluni toinen puolikas ja kolmen lapseni isä. 11 päivässä tilanne eskaloitui siihen että asuttiin yhdessä, ja edelleen homma toimii mainiosti.
Yhteisten kavereiden bändin keikalla.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:08"]
Töissä. Tarkemmin sanottuna Mussalon satamassa.
[/quote]
Oletko T.K.?
[/quote]
En ole.
Päiväkerhossa ollessani. Ikää 5-6v. Eipä sitä silloin arvannut.
Amiksessa mun ekana vuonna ja varmaan mun ensimmäisen 6kk sisällä.
Kohtalon oikusta alettiin seurustelemaan vasta mun kakkosvuoden lopussa kun mieheni oli kolmosella ja kohta päättämässä opiskelunsa.
Sillä tiellä olen edelleen ja tämä on ainoa oikea rakkauteni <3